Hvad er forskellen på Flash 5 og MX ?
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 01-12-02 20:30

Jeg kan ikke rigtigt finde noget om hvilken version Macromedia er nået
til i Flash, så hvad er den version af Flash, som man kan få til Mac ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Bo Dudek

Dato : 02-12-02 10:41

> Jeg kan ikke rigtigt finde noget om hvilken version Macromedia er nået
> til i Flash, så hvad er den version af Flash, som man kan få til Mac ?

Macromedia introducerede Flash MX for over ½år siden, og dette skulle
gælde både PC og Mac - du har et subject der hedder noget a la 'Forskelle
på Flash 5 og MX'.. og dette er diskuteret adskillige gange i denne NG
bl.a. af undertegnede

Mvh
boDUDEK
www.boDUDEK.dk
www.boDUDEK.dk/cd

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 02-12-02 14:01

Bo Dudek <bo@FJERNbodudek.dk> wrote:

> [...]
> gælde både PC og Mac - du har et subject der hedder noget a la 'Forskelle
> på Flash 5 og MX'.. og dette er diskuteret adskillige gange i denne NG

Jeg kigger på det. Tak.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/