SKift til større disk
Fra : Jimmy

Dato : 01-12-02 19:16

Hej

Jeg skal have mig en større disk i min firewall der kører RH 8.0.

Kan jeg blot kopiere alle de eksisterende filer over på den nye, fjerne den
gamle og boote op fra den nye?

Mvh
Jimmy

Fra : frank damgaard

Dato : 02-12-02 00:53

Jimmy <spoerg@efter.den> wrote:

> Jeg skal have mig en større disk i min firewall der kører RH 8.0.

> Kan jeg blot kopiere alle de eksisterende filer over på den nye, fjerne den
> gamle og boote op fra den nye?

Ja, hvis ejerskaber/rettigheder mv. bliver korrekt overført.
Se evt. Harddisk-Upgrade (mini-)Howto

--
Frank Damgaard |

Fra : Brian Christensen

Dato : 02-12-02 06:25

On Sun, 01 Dec 2002 23:53:18 +0000, frank damgaard wrote:

> Ja, hvis ejerskaber/rettigheder mv. bliver korrekt overført. Se evt.
> Harddisk-Upgrade (mini-)Howto
Det virker fint hvis man følger den mini-HOWTO. Jeg har selv lige
opgraderet min disk.
Men husk at lave en bootdisk først!!

mvh
Brian