/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
Tiscali kundeservice ??
Fra : Benny Jensen


Dato : 01-12-02 16:55

Hej NG.
Er der nogen, som har talt med Tiscal´s kundeservice i den sidste uges tid
???? Jeg kan ikke komme igennem. Jeg har hørt at op til halvdelen af
personalet hos Tiscali er blevet fyret. De vil nu indføre et gebyr, for at
betale ens adsl regning via PBS. De er blevet grådige. Jeg har modtaget en
kvartalsregning i November og endnu en i December !!! Jeg tror at de skal
pynte deres regnskab. Service er nu et ukendt begreb hos Tiscali. De kan
ikke svare på e-mail, sendt til kundeservice. Hvordan kan man så brokke sig
over deres behandling af os sagesløse bruger af deres tjenester. ????

Mvh.
Benny



 
 
Klaus Ellegaard (01-12-2002)
Kommentar
Fra : Klaus Ellegaard


Dato : 01-12-02 17:05

"Benny Jensen" <benny31@tiscali.dk> writes:

>Er der nogen, som har talt med Tiscal´s kundeservice i den sidste uges tid
>???? Jeg kan ikke komme igennem.

Lidt tålmodighed er en god ting. Der er kø, men den er ikke så lang
længere.

>Jeg har modtaget en kvartalsregning i November og endnu en i December

For samme kvartal og på samme abonnement? Har du betalt for de
forrige kvartaler endnu? Det kan jo være, at den ene regning
er forsinket i forhold til den periode, den omhandler.

>Service er nu et ukendt begreb hos Tiscali. De kan ikke svare på
>e-mail, sendt til kundeservice. Hvordan kan man så brokke sig
>over deres behandling af os sagesløse bruger af deres tjenester. ????

Det er to forskellige ting. Kundeservice kan du få fat i via
http://kundeservice.tiscali.dk/ => Kontakt kundeservice.

Klager skal du sende pr. almindelig post. Du kan finde detaljerne
http://om.tiscali.dk/ => Kontakt Tiscali.

Mvh.
   Klaus.

Michael Legart (01-12-2002)
Kommentar
Fra : Michael Legart


Dato : 01-12-02 17:53

On Sun, 1 Dec 2002 16:55:03 +0100, Benny Jensen <benny31@tiscali.dk> wrote:
> kvartalsregning i November og endnu en i December !!! Jeg tror at de skal
> pynte deres regnskab.

Den sidste regning var forsinket. Den der lige er kommet blev sendt
ud til tiden. Laes de betingelser du accepterede da du bestilte
produktet...

--
Don't read everything you believe.

Jørgen Rasmussen (01-12-2002)
Kommentar
Fra : Jørgen Rasmussen


Dato : 01-12-02 20:40

Michael Legart wrote:

> Den sidste regning var forsinket. Den der lige er kommet blev sendt
> ud til tiden. Laes de betingelser du accepterede da du bestilte
> produktet...

Ja, den er måske kommet til tiden. Hvad er til tiden iøvrigt.?

Og dækker 2 mdr. og 1 dag. Fra 5/9 - 5/11.

Dvs. helt tilfældigt som altid hos Tiscali. :-]

(Jeg mener bestemt at deres "normale" frekvens med udsendelse af regninger er 1
pr måned.?)

Men det har jeg dog endnu efter ca. 2 år ikke oplevet.!


--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/



Michael Legart (01-12-2002)
Kommentar
Fra : Michael Legart


Dato : 01-12-02 21:35

On Sun, 01 Dec 2002 20:40:12 +0100, Jørgen Rasmussen <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote:
>
> Ja, den er måske kommet til tiden. Hvad er til tiden iøvrigt.?

Maaneden foer kvartalets star ved ADSL og en gang om maaneden for
dialin.

> Og dækker 2 mdr. og 1 dag. Fra 5/9 - 5/11.
>
> Dvs. helt tilfældigt som altid hos Tiscali. :-]

Det er vist en dialin? Der er regningsperioden normalt fra
d. 5. til d. 5.

> Men det har jeg dog endnu efter ca. 2 år ikke oplevet.!

Really? Dialin har da koert meget stabilt med en regning
hver maaned i _meget_ lang tid?

--
Don't read everything you believe.

Benny Jensen (01-12-2002)
Kommentar
Fra : Benny Jensen


Dato : 01-12-02 21:48

Hej med jer.
Om mine regninger. Den for November dækker perioden 1-10-02 til 31-12-02.
December regningen dækker perioden 1-1-2003 til 31-3-2003. Har altid betalt
hver 3 måned.(2 måneder bagud og et måned forud) Jeg ved godt at jeg skal
betale 3 måneder forud, men det har taget Tiscali over 1 år at finde ud af
det !!
Kan man kalde det service ???
Mvh.
Benny

"Michael Legart" <legart@daarligstil.dk> skrev i en meddelelse
news:asdrot$f1a$9@katie.ellegaard.dk...
> On Sun, 01 Dec 2002 20:40:12 +0100, Jørgen Rasmussen
<jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote:
> >
> > Ja, den er måske kommet til tiden. Hvad er til tiden iøvrigt.?
>
> Maaneden foer kvartalets star ved ADSL og en gang om maaneden for
> dialin.
>
> > Og dækker 2 mdr. og 1 dag. Fra 5/9 - 5/11.
> >
> > Dvs. helt tilfældigt som altid hos Tiscali. :-]
>
> Det er vist en dialin? Der er regningsperioden normalt fra
> d. 5. til d. 5.
>
> > Men det har jeg dog endnu efter ca. 2 år ikke oplevet.!
>
> Really? Dialin har da koert meget stabilt med en regning
> hver maaned i _meget_ lang tid?
>
> --
> Don't read everything you believe.



Michael Legart (01-12-2002)
Kommentar
Fra : Michael Legart


Dato : 01-12-02 22:00

On Sun, 1 Dec 2002 21:47:41 +0100, Benny Jensen <benny31@tiscali.dk> wrote:
> Kan man kalde det service ???

Naar folk faar regningerne for sent bitcher og whiner de over
det. Naar folk faar regningerne til tiden bitcher og whiner de
over det.

Jeg tror jeg vil noejes med at ryste paa hovedet, i stedet for
at kommentere det.

--
Don't read everything you believe.

Rudi Stegen (01-12-2002)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 01-12-02 23:05

Hej Michael Legart, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Naar folk faar regningerne for sent bitcher og whiner de over
> det. Naar folk faar regningerne til tiden bitcher og whiner de
> over det.

Løsningen er selvfølgelig at skippe alt det der med regninger.

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

Nicolai (02-12-2002)
Kommentar
Fra : Nicolai


Dato : 02-12-02 12:48

> Løsningen er selvfølgelig at skippe alt det der med regninger.

GODT koncept

LOL



Henning (01-12-2002)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 01-12-02 23:41

On Sun, 1 Dec 2002 16:55:03 +0100, "Benny Jensen" <benny31@tiscali.dk>
wrote:

>Hej NG.
>Er der nogen, som har talt med Tiscal´s kundeservice i den sidste uges tid

Har opgivet dem for længe siden. Har fået oprettet utallige "sager"
hos dem, både automatisk via e-mail og telefonisk via deres
"Kundeservice". Aldrig fået svar tilbage, nu har jeg fire rykkere og
en inkassotrussel liggende.
Jeg kan ikke vedkende mig regningerne, og venter egentlig bare på, de
kontakter mig som jeg er blevet lovet


Henning
hsb(at)image.dk

Michael Ravn (03-12-2002)
Kommentar
Fra : Michael Ravn


Dato : 03-12-02 12:44

On Sun, 1 Dec 2002 16:55:03 +0100, "Benny Jensen" <benny31@tiscali.dk>
wrote:

>Hej NG.
>Er der nogen, som har talt med Tiscal´s kundeservice i den sidste uges tid
>???? Jeg kan ikke komme igennem. Jeg har hørt at op til halvdelen af
>personalet hos Tiscali er blevet fyret.
>Mvh.
>Benny
>
Det lykkedes mig at komme igennem både i dag og i går, men det tog
30-45 minutter begge gange.


--
Med venlig hilsen
Michael Ravn

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408925
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste