WordXP: Etiketter får Word til at gå ned
Fra : Søren Jensen

Dato : 01-12-02 12:29

Hej

OfficeXP på WinXP (UK)

Når jeg forsøger at lave en etiket (brevflet) i Word, kan jeg godt definere
etiketten, men så snart jeg trykker "Nyt dokument" går Word ned og skal
genstartes.

Jeg har Adobe Acrobat (den fulde pakke) kørende, og den kommer med en fejl i
PDFmaker.dot når jeg genåbner - ved ikke om det har noget med det at gøre.
Begge produkter er fuldt patchet op efter foreskrifterne på producenternes
hjemmesider...

Nogen idé?

Mvh
Søren

Fra : pre

Dato : 01-12-02 12:52

Søren
Det er ikke usandsynligt at det er PDFMakeren der generer Word. Jeg
overvejer alvorligt at fjerne min Acrobat bl. a. fordi den ødelægger en
del af Word´s genveje.
(I øvrigt er der noget der tyder på at du ikke har fået den seneste
opgradering (5.05).

© pre 2002

Fra : Søren Jensen

Dato : 04-12-02 11:10

> [...]
> del af Word´s genveje.
> (I øvrigt er der noget der tyder på at du ikke har fået den seneste
Det anede mig. Jeg havde ellers trængt vores forhandler op i en krog uden at
han ville indrømme at PDF'eren kunne være problemet. Jeg prøver.

Tak
Søren

Fra : pre

Dato : 01-12-02 19:08

Yderligere:

Et klip fra udlandet:
G'day Bill Bell <bill.bell@delete.attbi.com>,

delete pdfmaker.dot - all it does is install PDFMakerA.dot which has
the real bits you need.