Hero Gizmo 60 Km/L ?
Fra : HM

Dato : 01-12-02 09:47

Er det virkeligt rigtigt hvad man hører at
den er testet til 81 Km/L i laboratorie-test

Og at den kan køre ca 60 Km/L i 30´er
og ca 50 Km/L i 45-version ?????????

HM

Fra : Tim Sørensen

Dato : 01-12-02 12:03

"HM" <henrik-mahler@mail.dk> wrote
> Er det virkeligt rigtigt hvad man hører at
> den er testet til 81 Km/L i laboratorie-test
>
> Og at den kan køre ca 60 Km/L i 30´er
> og ca 50 Km/L i 45-version ?????????

Det lydder da ihvertfald MEGET interresant!

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : HM

Dato : 01-12-02 17:22

Ja og tilmed en utra-simpel maxi-knallert-type som
man let-tilgængeligt kan reperere selv, store hjul,
billige stumper, dog har den vist lige fået en tand
op i pris-nivau ca 9000 i 30´er og 11000 i 45´er

Den er grim som et ondt år, men er praktisk i sin
udformning til mit brug så jeg overvejer denne eller
en tomos quadro eller flexer der dog kører "kun"
40 km/l ))

HM

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 01-12-02 19:23

"HM" <henrik-mahler@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er det virkeligt rigtigt hvad man hører at
> den er testet til 81 Km/L i laboratorie-test
>
> Og at den kan køre ca 60 Km/L i 30´er
> og ca 50 Km/L i 45-version ?????????

Er det den her?
http://www.handybikes.com/gizmo.cfm