problemer med popup vinduer...
Fra : Jeppe Nørgaard

Dato : 30-11-02 21:44

Hej jeg har et problem det er at når jeg skal åbne et vindue som fx. på
www.click.dk kommer der kun et nyt vindue men ingen indhold, det er ikke så
lang tid siden at jeg sidst havde det samme problem, og dengang fik jeg at
vide at jeg bare skulle hente en opdatering, men det kan jeg ikke gøre igen
da den så siger at der allerede er en nyere version installeret.
Jeg har Windows XP
og IE 6

MVH. Jeppe

Fra : A K.

Dato : 30-11-02 23:27

"Jeppe Nørgaard" <hjem@jeppedb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

gøre igen
> da den så siger at der allerede er en nyere version installeret.

Prøv at gå i start - kør skriv så : regsvr32 urlmon.dll og klik
så på ok, og hvis det ikke hjælper så gå igen til kør og skriv :
regsvr32 actxprxy.dll tryk ok og derefter regsvr32 shdocvw.dll
og tryk ok, det plejer at hjælpe.

--
Hilsen
A K. Esbjerg