DR1
Fra : René Kofoed

Dato : 30-11-02 15:06

Der vil den 22 December komme en udsendelse på DR 1
med Lasse Spang Olsen, hvor han dykker på Flying Enterprise et dyk på 84
meter.

René

Fra : Thomaz

Dato : 30-11-02 15:28

nå da, hvor har du hørt det fra ?

/Thomas

Fra : Gryndahl

Dato : 04-12-02 17:43

"Thomaz" skrev d. 30-11-02 15:28 dette indlæg :
> nå da, hvor har du hørt det fra ?
>
> /Thomas

Iflg DR kommer den udsendelse d 11 dec.! (Vi sponsorere ekspeditionen og
der kommer flere af og meget spændende af slagsen !! Bla dykning på
Bounty !!!)

Mvh
Gryn

http://www.kandu.dk/

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 05-12-02 10:34

Gryndahl wrote:
> Iflg DR kommer den udsendelse d 11 dec.! (Vi sponsorere ekspeditionen
> og der kommer flere af og meget spændende af slagsen !! Bla dykning
> på Bounty !!!)

Hmm ja det er sandt det står på deres hjemmeside.. der står også at det
bliver genudsendt fredag og tirsdag men man kan ikke se dato'erne så det må
være de efterfølgende?

Fra : Thomaz

Dato : 05-12-02 17:28

den er god nok Jonas .... og glæd dig, jeg har set dit spæde ansigt
indtil flere steder i programmet... så stryg FE jakken og sæt dig til rette
i sofaen onsdag d. 11.12 kl. 20 !!!

Thomas
www.nolimitsdiving.dk

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 06-12-02 16:24

Thomaz wrote:
> den er god nok Jonas .... og glæd dig, jeg har set dit spæde
> ansigt indtil flere steder i programmet...

Spæd.. øv jeg havde ellers anlagt et macho og tek-agtigt ansigt.. nå men det
ser jeg da frem til..

Fra : Thomaz

Dato : 06-12-02 16:38

jamen du er helt klart på vej, om en 10 år ligner du med sikkerhed "Rosinen"

ses på Öland....

Fra : Thomaz

Dato : 05-12-02 17:29

gryn, hvem er du ???
sponsor af FE ekspeditionen....??

Thomas
www.nolimitsdiving.dk

Fra : Gryndahl

Dato : 07-12-02 09:39

"Thomaz" skrev d. 05-12-02 17:29 dette indlæg :
> gryn, hvem er du ???
> sponsor af FE ekspeditionen....??
>
> Thomas
> www.nolimitsdiving.dk

Hej Thomas

No limit - Sector ure ! :)

Mvh
Henrik

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomaz

Dato : 07-12-02 15:33

dejligt at høre fra dig,
kan du ikke sende mig en mailadresse hvor jeg kan kontakte dig, jeg har et
par ting til dig.

MVH
Thomas