viking dragt
Fra : Henrik.M

Dato : 30-11-02 14:35

for og imod en viking gummidragt???.
jeg overvejer at anskaffe mig en, men har ingen erfaring med gummidragt...

Mvh Henrik.M

Fra : Jens Didriksen

Dato : 30-11-02 16:50

Henrik.M wrote:
> for og imod en viking gummidragt???.
> jeg overvejer at anskaffe mig en, men har ingen erfaring med
> gummidragt...
>
> Mvh Henrik.M

Du kan læse mine private holdninger omkring bl.a. valg af dragter på
www.harleyluja.dk/jedi.htm

Didrik

Fra : Ivan Gerner Jensen

Dato : 30-11-02 21:42

Jeg har MEGET gode erfaringer med dyk i Viking-dragt
meget god slidstyrke, meget behagelig, både over og under vandet, hurtig og
nem at tøre samt rengøre.

mvh
IG

Fra : Søren Bergh Jensen

Dato : 01-12-02 15:23

Jeg har dykket med en gummilærredsdragt (i øvrigt en Viking) i flere år.
Bland ulemperne er, at den går nemt i stykker. På vragdyk kan man nemt rive
hul i dragten. Tro mig, det kan godt blive en kold fornøjelse. På den anden
side er det nemt at reparer en Viking dragt. Det er ligesom at lappe en
cykel! Jeg bruger i dag en DUI dragt. Den har samme positive egenskaber som
gummilærredsdragter, men derudover er den mere slidstærk. Og så er der lige
prisen.........

M.v.h.
Søren

Fra : Henrik.M

Dato : 01-12-02 20:14

"Søren Bergh Jensen" <soren.bergh@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
som
> gummilærredsdragter, men derudover er den mere slidstærk. Og så er der

Hvad koster en vikingdragt i 1500 serien ???? har forgæves søgt at finde
en pris på nettet men uden resultat..

Mvh Henrik

Fra : Gunnar Knudtsen

Dato : 01-12-02 22:17

> [...]
> en pris på nettet men uden resultat..
>
> Mvh Henrik
>

> Ta kontakt med de selv å finn ut hvor nærmeste forhandler er.
http://www.trelleborg.no
Jeg personlig ville gått for en nylon drakt ,de er billigere og mye mer
behaglig og slitesterk.f.eks..Northern diver.

Mvh Gunnar

Fra : Bjarne Rosenkrands

Dato : 02-12-02 21:43

Her er en svensk side med priser på bl.a. 1500 serien.

http://www.dyk-brand.se/

Bjarne...

Fra : Torsten Agerholm Lau~

Dato : 01-12-02 23:11

"Henrik.M" <murer@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> for og imod en viking gummidragt???.
> jeg overvejer at anskaffe mig en, men har ingen erfaring med gummidragt...
>
> Mvh Henrik.M

Jeg fik en Viking pro 1000 i 95, og ser vi lige bort fra at den har fået en
ny lynlås og en ny halsmanchet, så er den så god som ny. Kun positive
erfaringer at melde. Den næste dragt - hvis der overhovedet bliver en næste
(den er jo ikke til at slide op) - vil blive en lignende!!!

mvh
Torsten A. Laursen