Dykkercenter på Bornholm
Fra : Kalle

Dato : 30-11-02 12:30

Hej NG

Jeg har planlagt en tur til Bornholm, men kan ikke huske hvad dykkercenteret
hedder, og hvor det ligger.
Vi mangler nemlig en båd der kan sejle os ud til Ubåden, og Affaire.

Håber der er nogen der kan hjælpe os

Hilsen Kalle

Fra : Robert

Dato : 30-11-02 12:36

Du kan prøve at kontakte:

http://www.balticdive.dk/ eller
http://www.dykogdive.dk/

....jeg ved ikke om de har båd.

Robert

Fra : Thomaz

Dato : 30-11-02 12:42

Baltic Dive Center. www.balticdive.dk

Fra : Jesper Kjøller

Dato : 30-11-02 13:01

"Kalle" <KalleD@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
dykkercenteret
> hedder, og hvor det ligger.
> Vi mangler nemlig en båd der kan sejle os ud til Ubåden, og Affaire.

www.balticdive.dk

/Jesper

Fra : Nikolaj Østergaard J~

Dato : 30-11-02 15:10

prøv dykkerklubben Calypso i Rønne.... de plejer at være til at arbejde
med....

nøj

Fra : Kalle

Dato : 01-12-02 11:13

Har de en hjemmeside/E-mail eller et tlf nr. man kan fange dem på?

Fra : Netfisker

Dato : 01-12-02 19:36

Kig i det sidste nummer af dyk, under vragleksikon "Affaire" er der mobil
nr. til Jesper Munk (flink formand)

JZC

Fra : Jesper Munk

Dato : 02-12-02 17:21

Hej Kalle
i skal være velkomne når i kommer.
men giv lige et ring først.
tlf nr. i det sidste dy er desværre forkert. det rigtige er 40573775 el
56914789.
Med venlig dykker hilsen.
Formand for Calyso jesper Munk.