outlook express
Fra : Bjarne Højgaard Jens~

Dato : 29-11-02 23:25

Jeg kan ikke sende og modtage mails fra Outlook Express på korrekt vis, jeg
har lige fået installeret kabelnet, alt andet virker, alm. internet osv.

Fra : Tex Tofte

Dato : 29-11-02 23:37

Hej

Tyndt info, men her er et vildskud

SMTP / POP3 server er måske ikke sat op til din nye udbyder.

OE er ikke sat op til at bruge din nye forbindelse ?

Tex .

Fra : Bo Simonsen

Dato : 30-11-02 01:21

Bjarne Højgaard Jensen wrote:

> Jeg kan ikke sende og modtage mails fra Outlook Express på korrekt vis, jeg
> har lige fået installeret kabelnet, alt andet virker, alm. internet osv.

Det er lidt svært for os at "gætte" os frem til hvad der er galt.

Har du rettet SMTP serveren i din opsætning, til den nye?

SMTP relaying er somregl bundet på ipadresser

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 30-11-02 00:46

On Fri, 29 Nov 2002 23:24:48 +0100, "Bjarne Højgaard Jensen"
<b.h.jensen@mail.dk> wrote:

> Jeg kan ikke sende og modtage mails fra Outlook Express på korrekt vis, jeg
> har lige fået installeret kabelnet, alt andet virker, alm. internet osv.

Læs http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.netvaerk, hvor der
står: "Emner vedrørende klient-software henvises til andre grup-
per i det omgang der eksisterer en gruppe, der naturligt dækker
emnet."

I dit tilfælde er den korrekte gruppe
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
hvis du ikke kan finde ud af at konfigurere programmet, eller din
udbyders interne supportgrupper, hvis du ikke kan finde ud af,
hvilke settings, du skal bruge hos netop din udbyder.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Thomas

Dato : 30-11-02 11:39

"Bjarne Højgaard Jensen" wrote

> Jeg kan ikke sende og modtage mails fra Outlook Express på korrekt vis,
jeg
> har lige fået installeret kabelnet, alt andet virker, alm. internet osv.

Kære Bjarne

Din kabeludbyder har sikkert en vejledning i opsætning af din OE, kig derfor
på dennes supportsider.

mvh
Thomas