Godt program til Back-Up?
Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 04-03-01 10:01

Nogle der kan anbefale et godt program til at tage back-up med?

Back-Up'en tages med et tapedrev.

Helst noget der ikke koster for meget mønt, og helst gratis.

Kan f.eks. win98's back-up program anbefales?

--
Venlig hilsen / best regards
Palle Hans Jensen

Fra : Sten Hansen

Dato : 04-03-01 12:01

Sun, 4 Mar 2001 10:01:01 +0100, skrev Palle Hans Jensen:

>Nogle der kan anbefale et godt program til at tage back-up med?
>
>Back-Up'en tages med et tapedrev.
>
>Helst noget der ikke koster for meget mønt, og helst gratis.
>
>Kan f.eks. win98's back-up program anbefales?

Jeg har både under OS/" og nu Windoze98 - desværre - brugt et
program som hedder Back Again II.

Du kan finde det på www.cds-inc.com

Det koster ca. USD 60,00 og kan registreres på nettet.

Du kan vælge alle former for back-up medier, lave standard
back-up definition, som kaldes ved en enkelt kommando, etc.

Det kan varmt anbefales, selvom det koster lidt penge

mvh
Sten Hansen

--
Min e-mailadresse er gyldig indtil jeg modtager spam
eller anden uønsket post.