Mozilla
Fra : Fly Christensen

Dato : 29-11-02 15:12

Nu har jeg igen problemer med Mozialla 1.2

Følgende side vil ikke loade ordentlig:

www.jobzonen.dk - udvidet søgning - søg.

Den giver mig bare den øverste frame, og det var det. Møgirriterende
Nogle forslag?

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Brian Jensen

Dato : 29-11-02 21:34

On Fri, 29 Nov 2002 15:12:17 +0100, Fly Christensen wrote:

>Følgende side vil ikke loade ordentlig:

Her ser der ikke ud til at være noget galt?

>www.jobzonen.dk - udvidet søgning - søg.

Ja, der er en masse muligheder der.

>Den giver mig bare den øverste frame, og det var det. Møgirriterende

Frame?
Der er hverken frames eller iframes på den side.

>Nogle forslag?

Siden virkede lidt langsom og hakkende synes jeg, og der er mange
scripts på siden, så måske du skal prøve igen?

Apropos script - hvis du i din Mozilla opsætning spærrer for sådanne,
kan det give dig problemer på mange websites.

Prøv at tjekke din opsætning.

--
Mvh. Brian Jensen
http://www.briannospam.dk - (last updated 09/11-02)

Fra : Stig Nygaard

Dato : 29-11-02 22:41

Hej!

Brian Jensen wrote:
> Her ser der ikke ud til at være noget galt?
> Ja, der er en masse muligheder der.

Kunne heller ikke først se de problemer Fly beskrev, indtil jeg klikkede
på "udvidet søgning", krydsede et par emner af på søgesiden og klikkede
på dennes "søg" knap. Så ser det ikke helt godt ud. Jeg har ikke
studeret koden nærmere på den resulterende side, men er tilbøjelig til
at tro at det er en fejl på siden.

Kan kun opfordre Fly til at kontakte jobzonen.dk og fortælle om
problemet. Jeg har ikke kigget meget rundt på sitet ellers, men lige
umiddelbart ser sitet jo ellers ud til at fungere meget godt derudover.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : Fly Christensen

Dato : 02-12-02 11:27

On Fri, 29 Nov 2002 15:12:17 +0100, Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net>
wrote:

>Nu har jeg igen problemer med Mozialla 1.2
>
>Følgende side vil ikke loade ordentlig:
>
>www.jobzonen.dk - udvidet søgning - søg.

Jeg har fået følgende svar fra Jobzonen.dk:

Kære Fly,

JobZonen understøttes kun af Netscape og Explorer, så det må være
grunden
til dine problemer.

Nå, og jeg der troede, at Mozilla og Netscape var næsten det samme.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Martin Christensen

Dato : 02-12-02 15:45

Fra : Stig Nygaard

Dato : 02-12-02 19:02

Hej Fly

Fly Christensen wrote:
> Nå, og jeg der troede, at Mozilla og Netscape var næsten det samme.

Nok bare uvidenhed. Prøv at fortælle dem at Mozilla er det samme som nye
Netscape'r, og fortæl hvad de så svarer

Fra : Fly Christensen

Dato : 03-12-02 08:35

On Mon, 02 Dec 2002 19:02:17 +0100, Stig Nygaard
<stig@REMOVE-THISrockland.dk> wrote:

>Hej Fly

>Nok bare uvidenhed. Prøv at fortælle dem at Mozilla er det samme som nye
>Netscape'r, og fortæl hvad de så svarer

Problemet er bare, at med NS7 virker det sgu! :-/

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Stig Nygaard

Dato : 03-12-02 20:28

Hej Fly

Fly Christensen wrote:
> Problemet er bare, at med NS7 virker det sgu! :-/

Hmm. Så er de enten så dumme at de checker på browserens navn, eller det
er en bug i den version af Mozilla du bruger.

Hvis jeg husker rigtig, så var det 1.2 du brugte. Den blev faktisk
trukket tilbage fra markedet et par dage efter den var udkommet, fordi
nogle fejlrettelser ved en fejl var "faldet ud" selvom det var meningen
de skulle have været inkluderet. Mozilla 1.2.1 er netop frigivet inkl.
disse rettelser, prøv evt. at opgradere til den.

Fra : Stig Nygaard

Dato : 03-12-02 20:52

Hej!

Stig Nygaard wrote:
> Mozilla 1.2.1 er netop frigivet inkl.
> disse rettelser, prøv evt. at opgradere til den.

Har selv lige prøvet med 1.2.1. Det har ikke hjulpet. Men hvis det er
rigtigt at det virker i Netscape 7.0 ( = Mozilla 1.0.1 ), så bør vi
egentlig nok registrere det som en bug i Mozilla's bug-database.

Fra : Fly Christensen

Dato : 03-12-02 22:06

On Tue, 03 Dec 2002 20:52:00 +0100, Stig Nygaard
> [...]

>rigtigt at det virker i Netscape 7.0 ( = Mozilla 1.0.1 ), så bør vi
>egentlig nok registrere det som en bug i Mozilla's bug-database.

Og hvor gør vi det henne? Hvem henvender man sig til?

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Stig Nygaard

Dato : 05-12-02 18:59

Hej Fly

Fly Christensen wrote:

> Og hvor gør vi det henne? Hvem henvender man sig til?

Det kan man selv gøre på www.mozilla.org. Men jeg gør det nok gerne, jeg
synes bare lige jeg vil prøve med Mozilla 1.0.1 også for at være helt
sikker på at det ikke er et dumt browser-check på sitet der er skyld i
problemet (Mozilla 1.0.1 er teknisk set helt ens med Netscape 7.0 når
det gælder rendering af sider).

Jeg plejer at have Mozilla 1.0.1 installeret, men har det ikke lige i
øjeblikket.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-12-02 01:20

In article <kateuukolq1s7ip0huepg61sva291kcpbr@4ax.com>,
x_nospam_x@gmx.net says...
> Nogle forslag?

Virker fint med Moz 1.0.0

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Brian Elmegaard

Dato : 06-12-02 12:39

Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingensteder.dk> writes:

> Virker fint med Moz 1.0.0

og 1.1

Brian

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-12-02 14:31

In article <uptsfidgb.fsf@mail402.mek.dtu.dk>, brian@rk-speed.rugby.dk
says...
> og 1.1

Virker 1.1 perfekt for dig?
Det gjorde den ikke for mig... Kunne ikke kopiere en URL ind eller ud af
browseren...

Desuden har man byttet rundt på 'Open in new window' og 'Open in new
Tab' i højrekliks-pop-up'en...

Fra : Brian Elmegaard

Dato : 06-12-02 14:49

Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingensteder.dk> writes:

> In article <uptsfidgb.fsf@mail402.mek.dtu.dk>, brian@rk-speed.rugby.dk
> says...
>
> Virker 1.1 perfekt for dig?

Ja, det vist nok eneste der generer grusomt er at page up/down ikke
flytter cursoren med i mail. De ting du nævner ser jeg ikke.

Brian

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-12-02 19:19

In article <ulm33i7gk.fsf@mail402.mek.dtu.dk>, brian@rk-speed.rugby.dk
says...
> Ja, det vist nok eneste der generer grusomt er at page up/down ikke
> flytter cursoren med i mail. De ting du nævner ser jeg ikke.

Jeg benytter ikke Moz til mail. Den er for ringe efter min mening...