Børne plasticmaske (fastalavn)
Fra : Kim Nielsen

Dato : 28-11-02 23:59

Jeg står og mangler en plastik maske (en af de billige, ikke latex) med en
smilende pige og gerne med røde kinder...

Hvis du har sådan noget liggende, så vil jeg meget gerne høre fra dig!!
Desværre kan jeg ikke vente med at købe en til fastalavn, da det skal bruges
til en lille kortfilm jeg er igang med.

Ps. Man kan ikke købe dem i BR, Buddy eller Toys R' Us! Nogen der kender
nogle butikker, hvor de handler med den slags?

Kim.

Fra : June Last

Dato : 29-11-02 11:24

On Thu, 28 Nov 2002 23:59:29 +0100, "Kim Nielsen" <job@g0dREMOVE.dk>
wrote:

> [...]
>
>Ps. Man kan ikke købe dem i BR, Buddy eller Toys R' Us! Nogen der kender
>nogle butikker, hvor de handler med den slags?

Prøv div. teaterbutikker og eller hobby butikker (de store med
postordre fører disse varer året runft )

--
Kærligst June

Fra : Jens A

Dato : 29-11-02 17:18

Nogen der
> kender nogle butikker, hvor de handler med den slags?

Den hoby forretning jeg handler i sælger nogen vide plastik masker, som man
selv kan male eller dekorere, både hele og halve masker. det skulle da være
relativt nemt at lave en smilende pige på sådan en. Måske det var en ide.

Jens

Fra : Tine Andersen

Dato : 30-11-02 11:49

"Kim Nielsen" <job@g0dREMOVE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ps. Man kan ikke købe dem i BR, Buddy eller Toys R' Us! Nogen der kender
> nogle butikker, hvor de handler med den slags?

Hvis du er i Københavnsområdet så måske 1000 i Lyngby
Tine