hjælp!!
Fra : Asbjørn Morell

Dato : 12-12-00 14:01

hmmm det ser ud til at jeg sidder fast igen....
hvordan sender man en flash variable til en anden flash film?? Det skal
siges at begge film ligger i hvert deres html dokument....

please help!

Asbjørn Morell

Fra : N/A

Dato : 12-12-00 19:22

Fra : Asbjørn Morell

Dato : 12-12-00 19:22

Jeg er ikke sikker på om det domain jeg skal uploade til understøtter
asp..... er der ikke en anden måde at gøre det på? Jeg har tænkt på at sende
variablerne til en tekst fil og derefter hente dem fra den nye film. Det
virker sikkert også fint, men hvad sker der så hvis der er flere brugere der
arbejder på siden på en gang? Jeg havde håbet på at man kunne bruge html
tags, men dette har jeg ikke hart held med endnu.
Det ender nok med asp.

Asbjørn Morell

ps: Jeg skal sende 5 variabler.

"D!ktator.dk" <admin@Diktator.dk> wrote in message
> Hej Asbjørn
>
> Du kan f.eks. sende variable med din URL og samle dem direkte op i din nye
> film når den loader.
>
> Men det kræver selvfølgelig, at du kan gøre brug af et server-sprog (asp,
> php etc)
>
> Et lille eksempel i asp kunne se således ud:
>
> 1) Din Flash knap
>
> on (release) {
> getURL

("din_nye_site.asp?Ny_Flash=DinNyeFilm.swf?variable=indstillinger&modtager_n

Fra : N/A

Dato : 12-12-00 22:07

Fra : Asbjørn Morell

Dato : 12-12-00 22:07