Hvordan preloader jeg smartest!!!!!!!
Fra : Mike Ingvorsen

Dato : 27-11-02 20:56

..... på www.elevendanes.dk har jeg lavet en hjemmeside der består af en
masse små flash films som først loades ind når man har valgt dem (doooh,
selvfølge) . Dvs alle clips bliver hentet ind på første flash film (som
indeholder navigation, adressselinie osv) med en load movie action. Det er
sådan set også fint nok.

Spørgsmåler er så, da jeg ved at der er stor sandsynlighed for at man ex.
vis (prøv at se hjemmesiden) under arbejdsmetoder. Først vil klikke på det
første punkt, så punkt 2 derefter 3 osv. Derfor ville jeg gerne lave det
sådan at de resterende punkter på den side, loades ind i baggrunden mens man
fx er i gang med at læse det første punkt. Jeg vil bare hele tiden udnytte
båndbredden og suge data ned hele tiden mens brugeren alligevelle bare læser
txt og ser på små animationer og sån´.

Summu summuatrum: De resterende 30 movieclips kan jo ligeså godt loades ind
i baggrunden hvis muligheden er der.

Hvordan gøres det smartest.

VH

Mike Ingvorsen

www.majkeinar.dk

Fra : Jane Mark

Dato : 27-11-02 21:01

Mike Ingvorsen27/11/02 20:55gq9F9.44720$HU.3084592@news010.worldonline.dk

> www.elevendanes.dk

Nu har jeg været inde og kigge siden.
Kan ikke svare på dit spørgsmål, men vil lige hører om det er meningen, at
under de "11 cases" der går alle logoerne tilbage til alm. størrelse med det
samme man kører musen væk fra dem igen - hvorimod Spar Nord bare bliver
større indtil det fylder det hele - og så først derefter bliver lille igen..

Bare lige et spørgsmål..

MVH
Jane Mark
http://www.janemark.dk - under udarbejdelse!