Aborre i Randers fjord
Fra : Huset

Dato : 27-11-02 19:07

Hej gruppe!
Jeg så en genudsendelse af et program med Steen Ulnits og en journalist, der
var ude at fiske brakvandsaborre i Randers fjord. Programmet var optaget
sidst i september, men de sagde at fiskeriet ville være meget bedre senere
på året. Er der nogen der har oplysninger om dette, specielt hvor man evt.
kan få en båd i vandet.
mvh Anders

Fra : Kåre Kjeldsen

Dato : 28-11-02 11:32

> [...]
> på året. Er der nogen der har oplysninger om dette, specielt hvor man evt.

Du kan sætte båden i vandet på syd-øst siden. Du kører bagom det nye
Spareakassen kontor. Der er skilte mod det offentlige ophaler sted på
Grenåvej.

Har aldrig selv været på fjorden så sent som nu, men overvejer selv en tur.
Så meld endelig tilbage hvis du kommer afsted!

mvh
Kåre

Fra : Kåre Kjeldsen

Dato : 28-11-02 12:32

<klip>
> [...]
tur.
> Så meld endelig tilbage hvis du kommer afsted!

Det skal lige tilføjes, at jeg aldrig selv har sat båd i vandet her, men jeg
bor ret tæt på, så jeg ser jævnligt skiltet. Denb skulle være god nok.
Jeg har fisket derud af meget som yngre. Fandt mit eget hotspot med MASSER
af aborrer.

Kåre