Gratis alternativ til Office?
Fra : Palle Jensen

Dato : 27-11-02 10:18

Hej,

Hvad findes der egentligt af gratis alternativ til Office pakken?

Er der ikke noget med noget star office eller lign?

Kan disse alternativer læse og lave *.doc filer?

--
Palle

Fra : Jan Kronsell

Dato : 27-11-02 10:47

"Palle Jensen" <usenetmail@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Hvad findes der egentligt af gratis alternativ til Office pakken?
>
> Er der ikke noget med noget star office eller lign?

StarOffice er ikke længere gratis. Desværre!

OpenOffice er stadig gratis. Se mere her:

http://www.openoffice.org/

Jan

Fra : Palle Jensen

Dato : 27-11-02 11:25

> StarOffice er ikke længere gratis. Desværre!
>
> OpenOffice er stadig gratis. Se mere her:
>
> http://www.openoffice.org/

Ser da cool nok ud.

Der er så vidt jeg kan se ikke en mail del med?

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 27-11-02 22:01

> Ser da cool nok ud.
>
> Der er så vidt jeg kan se ikke en mail del med?

Korrekt, det er der ikke. Man kan godt gemme som word dokument.

Kurt

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 28-11-02 13:59

On Wed, 27 Nov 2002 22:00:50 +0100, "Kurt B. Andersen"
<kurt@portalen.no> wrote:

>Korrekt, det er der ikke. Man kan godt gemme som word dokument.

Ved du om den kan åbne StarOffice filer ?

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 28-11-02 19:56

"Jesper L Hansen" <sebulba@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Ved du om den kan åbne StarOffice filer ?

Hvis tekstprogrammet i Staroffice hedder Starwriter, så kan den angiveligt
godt, idet der henvises til mange forskellige Starwriter versioner.

Kurt

Fra : Jørgen

Dato : 28-11-02 21:11

StarOffice 6.0 bygger på kildekoden af OpenOffice. OpenOffice kan derfor
godt åbne StarOffice og MS-Office. Dog har Open Office ikke
konverteringsfiler til WordPerfect m.fl. (endnu)

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 30-11-02 00:08

On Thu, 28 Nov 2002 21:11:26 +0100, "Jørgen" <jfm@edb.dk> wrote:

>StarOffice 6.0 bygger på kildekoden af OpenOffice. OpenOffice kan derfor
>godt åbne StarOffice og MS-Office. Dog har Open Office ikke
>konverteringsfiler til WordPerfect m.fl. (endnu)

Ok - det vil jeg prøve...

Med venlig hilsen
Jesper L Hansen