kompileret kerne (og grub)
Fra : Claus Ladekjær Wilso~

Dato : 03-03-01 20:24

Det lykkes mig aldrig at starte op med min nykompilerede kerne 2.4.0 og
2.4.1. Jeg kan læse, at problemet kan ligge i grub. (Hvad er problemet med
grub i forhold til lilo?)
--
Greetings
Claus Ladekjær Wilson

Fra : Martin Bundgaard

Dato : 05-03-01 18:06

Hejsa.

> Det lykkes mig aldrig at starte op med min nykompilerede kerne 2.4.0 og
> 2.4.1. Jeg kan læse, at problemet kan ligge i grub. (Hvad er problemet med
> grub i forhold til lilo?)

De bruger for det første forskellige konfigurations-filer. Kan du være lidt
mere præcis? Hvor kan du læse at problemet ligger i grup?

-mb

Fra : Claus Ladekjær Wilso~

Dato : 06-03-01 00:48

Martin Bundgaard wrote:

> Hejsa.

> De bruger for det første forskellige konfigurations-filer. Kan du være
> lidt mere præcis? Hvor kan du læse at problemet ligger i grup?
>
> -mb
Alt er gisninger, jeg får kun disse hints
Kernel 2.4.1 stopper ved
x spawning too fast - disabling ...
Kernel 2.4.0 stopper ved
Ok, booting the kernel
Måske skulle man putte en lilo ind på disketten, men hvordan?
--
Greetings
Claus Ladekjær Wilson