Haynes til Maxi?
Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 26-11-02 16:47

Hvor kan jeg få fat i en Haynes til Maxi?
Har hørt at de skulle have lavet en?
Har andre?

Mvh.
Hans-Jacob
OE feat. OE-Quotefix

Fra : Erling Jensen

Dato : 26-11-02 19:10

jeg har 1 i copi hvis du er interreseret i at købe den så giv mig en mail

"Hans-Jacob Møgelmose" <zster87@Ga-Jol-foreverhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:as054h$62o$1@sunsite.dk...

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 28-11-02 15:31

Erling Jensen wrote:
> jeg har 1 i copi hvis du er interreseret i at købe den så giv mig en
> mail

Har mailet dig d. 26.. Vil du stadig sælge?

Mvh.
Hans-Jacob
OE feat. OE-Quotefix

Fra : Brian Axelgaard [940~

Dato : 27-11-02 19:55

> [...]
meddelelse news:as054h$62o$1@sunsite.dk...
> Hvor kan jeg få fat i en Haynes til Maxi?

Tjek biblioteket... de har det måske, ellers kan de nok få den tilsendt.

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 28-11-02 15:31

> Tjek biblioteket... de har det måske, ellers kan de nok få den
> tilsendt.

Har været dernede.. De havde den men kunne ikke finde den...
Men ville gerne have en selv jeg ikke skal passe på mht. sorte fingre osv...

Mvh.
Hans-Jacob
OE feat. OE-Quotefix