Knap problem
Fra : Tomaten

Dato : 26-11-02 12:42

Jeg har en button som drejer rundt når musen kommer hen over. Dette er lavet
med et movieclip i min button, men så snart musen flyttes, så går den logisk
nok tilbage til up-state. Hvordan får jeg den til at spille mit mc færdigt
(afsluttet med en stopaction), selvom musen flyttes? Jeg kan lave noget med
onmouseout, men kan jeg så være sikker på en flydende afspilning?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - ny version!
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside?

Fra : Ove

Dato : 06-12-02 16:42

Hei
jeg tror du må inn i selve movieclippet og sette inn eller fjerne en
Stop-action på slutten av mc,men jeg er ikke sikker

mvh Ove