Webcam til Macintosh til min hjemmeside..?
Fra : Jane Mark

Dato : 25-11-02 21:32

Nogen der kan anbefale et webcam til Macintosh, da jeg vil have det på min
hjemmeside..?

Jane mark

www.janemark.dk

Fra : Bo Dudek

Dato : 25-11-02 21:50

[...]

>Nogen der kan anbefale et webcam til Macintosh, da jeg vil have det på min
>hjemmeside..?

den hører vist ikke hjemme i en flash nyhedsgruppe - hvad med at prøve
dk.edb.hardware

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk
http://www.bodudek.dk/cd (dsl or faster conn. only)

Fra : Jane Mark

Dato : 25-11-02 22:07

Bo Dudek25/11/02 21:503de28cf6.22942329@news.cybercity.dk

> [...]
>
> den hører vist ikke hjemme i en flash nyhedsgruppe - hvad med at prøve
> [...]

Hmmm... måske ikke... men jo flere steder jeg prøver at spørge - jo større
er chancen for at få et svar... Det kunne jo godt være at der var nogen
herinde der vidste det - Iøvrigt skal jeg have det op at køre på min
flash-side, når jeg får det - og aner ikke hvordan man gør...

Så lidt har det med Flash at gøre... *S*

Bær over... er ny i "nyhedsgrupperne"....

Prøver lige den du anbefalede...

VH
Jane mark

--
http://www.janemark.dk - under udarbejdelse!

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 26-11-02 09:42

Jane Mark <post@janemark.dk> wrote:

> Bær over... er ny i "nyhedsgrupperne"....

hvad med at komme med over i dk.edb.mac ?! Her er fyldt med gode råd og
desværre en del skænderi på det sidste, men der er rigtig mange. Og der
er flere tråde om webcamera til mac'en...
Er du mac-kvinde så er dk.edb.mac en af de vigtigste nyhedsgrupper, men
der kommer op mod 100 indlæg om dagen, så det kræver lidt sortering
under læsningen.
Ses vi? Det tror jeg nok vi gør.

Poul Skovmand Thingholm

Fra : Jane Mark

Dato : 26-11-02 09:45

Poul Skovmand Thingholm26/11/02
9:411fm91h2.16znbxwch7um4N%_REMOVE_pst@phenomen.dk

> [...]
> Er du mac-kvinde så er dk.edb.mac en af de vigtigste nyhedsgrupper, men
> der kommer op mod 100 indlæg om dagen, så det kræver lidt sortering

Jeg er der allerede... og har stilt spørgsmålet... Men drukner lidt i alle
de andres..

Du har ret... der er sørme godt nok mange indlæg...

MVH
Jane Mark