Finer ?
Fra : Ole

Dato : 25-11-02 21:08

Jeg håber det er den rigtige gruppe at stille spørgsmålet i.

Jeg er kommet i besiddelse af et gammelt ur.
Det trænger gevaldigt til en gang ny finer. Er de nogen der ved hvor det kan
købes i mindre mængder i hovedstadsområdet?
På forhånd tak

Ole

Fra : Philip Oest Møller

Dato : 26-11-02 09:12

> Jeg er kommet i besiddelse af et gammelt ur.
> Det trænger gevaldigt til en gang ny finer. Er de nogen der ved hvor det kan
> købes i mindre mængder i hovedstadsområdet?

Det kan købes hos møbelsnedkere.

med træ hilsen
Philip Oest Møller

Fra : Per H

Dato : 26-11-02 11:07

On 26 Nov 2002 00:11:44 -0800, philip2022@hotmail.com (Philip Oest
Møller) skrev:

>Det kan købes hos møbelsnedkere.

walter og jessen har en masse finer. på lager.

iøvrigt er det pæretræfiner der er in i øjeblikket, men kønt er det
nu ikke.

Hvis det er palisander du skal bruge, bliver det nok lidt sværre, da
der ikke må indføres dettte længere. (de sidste ca 15 år)

Mvh.
PH-BYG/Per Hansen

www.ph-byg.dk