ncfptget II (Kunne ikke se mit indlæg)
Fra : Jimmy

Dato : 25-11-02 20:31

Hej

Jeg anvender ncftpget i et Shell-script til at tage backup af en webserver
hver nat vha. min ADSL.

Problemet er at forbindelsen ofte klippes, så ncftpget stopper download.
Windows Commander, WS-FTP, og flere andre Windows.klienter oplever samme
problem.
CuteFTP er den eneste der konsekvent har kunnet hente alt på serveren.

Spørgsmål:
1) Er det muligt at gøre ncftpget mere tolerant overfor små afbrydelser?
2) Findes der en text-mode FTP-klient til Linux der er bedre/mere stabil end
ncftpget?

Mvh
Jimmy

PS. Beklager - Jeg kan hverken se indlægget på news.get2net.dk eller
news.uni2.dk

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 25-11-02 21:34

"Jimmy" <spoerg@efter.den> writes:

> 2) Findes der en text-mode FTP-klient til Linux der er bedre/mere stabil end
> ncftpget?

Kig paa wget. Den kan spejle.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk - Unix, Java, Web, Netværk, Århus

Fra : Jimmy

Dato : 25-11-02 21:39

"Thorbjoern Ravn Andersen" <nospam0000@unixsnedkeren.dk> wrote in message

> Kig paa wget. Den kan spejle.

Den prøver jeg.
har kigge på mirror som Jesper Krogh foreslog men den fattede jeg slet intet
af :-/

Men jeg mente bare ikke wget havde bedre muligheder for automatisk at resume
efter en afbrydelse?

mvh
Jimmy

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 25-11-02 21:47

"Jimmy" <spoerg@efter.den> writes:

> Men jeg mente bare ikke wget havde bedre muligheder for automatisk at resume
> efter en afbrydelse?

Jojo. -c eller -C.

Fra : Kent Friis

Dato : 26-11-02 16:52

Den 25 Nov 2002 21:47:00 +0100 skrev Thorbjørn Ravn Andersen:

>Jojo. -c eller -C.

Det er hvis man manuelt afbryder den, eller den giver op.

Hvis wget bliver afbrudt undervejs (connection reset by peer, timeout),
så prøver den selv igen, og fortsætter derfra hvor den er nået.

Mvh
Kent
--
Gilthoniel, A Elbereth
Aiya elenion ancalima!

Fra : Jimmy

Dato : 26-11-02 17:59

"Kent Friis" <leeloo@phreaker.net> wrote in message

> Det er hvis man manuelt afbryder den, eller den giver op.
>
> Hvis wget bliver afbrudt undervejs (connection reset by peer, timeout),
> så prøver den selv igen, og fortsætter derfra hvor den er nået.

Jeps - Det er super.
Det virkede upåklageligt i nat.

Tak,
Jimmy