ncftpget
Fra : Jimmy

Dato : 25-11-02 20:08

Hej

Jeg anvender ncftpget i et Shell-script til at tage backup af en webserver
hver nat vha. min ADSL.

Problemet er at forbindelsen ofte klippes, så ncftpget stopper download.
Windows Commander, WS-FTP, og flere andre Windows.klienter oplever samme
problem.
CuteFTP er den eneste der konsekvent har kunnet hente alt på serveren.

Spørgsmål:
1) Er det muligt at gøre ncftpget mere tolerant overfor små afbrydelser?
2) Findes der en text-mode FTP-klient til Linux der er bedre/mere stabil end
ncftpget?

Mvh
Jimmy

Fra : Kent Friis

Dato : 25-11-02 20:10

Den Mon, 25 Nov 2002 20:07:52 +0100 skrev Jimmy:
> [...]
>2) Findes der en text-mode FTP-klient til Linux der er bedre/mere stabil end

Hvis vi kun snakker download, så prøv med wget. Den kan også ftp.

Mvh
Kent
--
Exception 0E in module IFSMGR.VXD