Memory spil
Fra : Anker Norup

Dato : 04-12-00 11:43

Jeg overvejer at lave et memory spil i Flash ( det hvor man vender kort for
at finde 2 ens ). Er der mon nogen her i gruppen, der allerede har lavet
noget lignende eller kan henvise til relevante sites? Så behøver jeg ikke at
genopfinde den dybe....!

Mvh. Anker

Fra : Kent Hansen

Dato : 04-12-00 22:03

Jeg har set det på flashkit.com søg under games.

Kent.