Skærme
Fijala 3554
Neovo F217 fladskærm i Fredgaard
Fra : Peter Østergaard [21~

Dato : 25-11-02 19:33

Hej,

en Neovo F217 fladskærm 17' til kr. 4.999 i Fredgaard - vil I købe den? Og
hvis ikke hvad er så alternativet i samme prisklasse og fladskærm?

/Peter

Fra : Rune Christiansen

Dato : 25-11-02 22:08

Jeg har selv købt en AOC LM720A for en uges tid siden, den er god.

Den har en hurtigt respons tid (25mS), god konstrast (350:1) og god
lysstyrke.

Prisen er kun 4000, (se www.edbpriser.dk)

Synes det er utroligt at man ka få så lækker en skærm for så relativ få
penge. - og JO jeg bruger den til FPS-spil og Film, og det står flot.

"Peter Østergaard [2100]" <peter_oestergaard@removethis_hotmail.com> skrev i
en meddelelse news:3de270c2$0$187$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : JRS

Dato : 26-11-02 12:09

"Rune Christiansen" <larz_prime@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Synes det er utroligt at man ka få så lækker en skærm for så relativ få
> penge. - og JO jeg bruger den til FPS-spil og Film, og det står flot.

Det lyder dælme dejligt
Har selv overvejet at købe den skærm, men var som mange andre i tvivl om man
nu kunne bruge den til spil og film ..
Kan du fortælle lidt mere om den .. ?
Hvilke spil bliver der spillet på den ? , Nogen form for ghosting ? Samme
ved film ?
Nogen døde pixels ? Design i det hele taget ...

På forhånd tak

MVH
JRS

Fra : Rune Christiansen

Dato : 26-11-02 17:51

> [...]
> ved film ?
> Nogen døde pixels ? Design i det hele taget ...

Tjahh hvad er der at fortælle som ikke fremgår af specs.

Det er mest blevet spillet America´s army, Street Legal og rallie challenge.

Der er ikke nogen mærkbar form for ghosting, hverken ved spil, eller divx
film.

Jeg var lidt nervøs med hensyn til om man nu skulle få en skærm, der havde
mange pixelfejl/døde pixel, men LIGE nok til at de ikke ville bytte den....
Løsning; bestil den på nettet, og hvis der er pixelfejl har du jo 14 dages
returret.... dette er en god løsning til mange hardware-indkøb, men man skal
jo bare lige betale fragten retur selv, men det er jo fair nok.

Designet synes jeg er flot, meget stilren grå/sølv-agtigt farve, med sort
fod, hvorder endda er indbygget højttalere.(dem har jeg dog ikke prøvet)

vh Rune Christiansen

Fra : JRS

Dato : 26-11-02 18:13

> [...]
> fod, hvorder endda er indbygget højttalere.(dem har jeg dog ikke prøvet)

Takker for input :)

MVH
JRS

Fra : Anders L

Dato : 26-11-02 19:09

Hej Rune

Lækkert. Har nemlig selv overvejet kraftigt, at investere i denne skærm. Ved
du om man kan tage foden af og istedet montere den på væggen eller lign.
Eller simpelthen bare tage foden af den og lave en ny selv?

Mvh
Anders

Fra : Rune Christiansen

Dato : 26-11-02 21:35

"Anders L" <dsl38495@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> du om man kan tage foden af og istedet montere den på væggen eller lign.
> Eller simpelthen bare tage foden af den og lave en ny selv?

Der er 4 skuer-huller på bagsiden nok beregnet til væg-montering, men der er
ikke et beslag med. Foden kan nok tages af, men den var delvist samlet ved
modtagelse, så er ikke sikker.

Fra : Anders L

Dato : 26-11-02 21:36

Tak Rune. Så er den bestilt ;)

Fra : Per Bruus

Dato : 26-11-02 01:22

> [...]
>
> en Neovo F217 fladskærm 17' til kr. 4.999 i Fredgaard - vil I købe den? Og
> hvis ikke hvad er så alternativet i samme prisklasse og fladskærm?

Jeg så denne skærm forleden, men jeg må sige
at jeg var ikke spor imponeret, den er ikke særlig
skarp og lysstyrken var ringe, jeg vil råde dig til
at bruge 500-1000 Kr. mere og så se på Sony X72
eller Samsung 172T.

Per