kodenlomen 3
Fra : Chokmah

Dato : 25-11-02 05:14

jeg kan nu berige den hårdt prøvede læser med den for om ikke andere
så mig selv glædelige faktum at min kondelom er reduceret i størelse
med 80 % - trods mangt et godt råd om at lade den være i fred og en
enkelte der menet den kun var et psyisk fænomen *

så blev læren for den der gerne ser fremskirdt man tager en kniv
fjerner den man kan til det bløder - dette blod smitter så det skal
man jo have stoppe før man smitter sig selv det gør man såmænd med en
- leighter flame... det vil i alle andre samenhæng fra råde men det
virker gi det et døgn til at heale - også en klat øjnslave med
pencelin i - folks min Pik har ikke set bedre ud siden jeg var 17

Mv
Bo M Mogensen

*er også påståd af dansk viser sanger at det skulle forholde sig på
samme måde med månen i.flg en ny nazistiske forening - det skulle
angiveligt være venstre ointeret propoganada !
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)