Skærme
Fijala 3554
Performance TFT skærm?
Fra : / / dentro / /

Dato : 24-11-02 23:03

http://www.prc-data.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=18924613

Er den noget værd? eller er det et trick til at snyde
førstegangskøbere?

/ / dentro / /

Fra : Hans

Dato : 24-11-02 23:42

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> wrote in message
> http://www.prc-data.dk/ProduktFrame.asp?Produktid=18924613
>
> Er den noget værd? eller er det et trick til at snyde
> førstegangskøbere?

Såvidt jeg kan se på de angivne data får du hvad du betaler for. De skriver
ikke noget om skærmens responstid, hverken her eller på producentens site,
så mon ikke den ligger i den høje ende d.v.s. >25mS.

Omvendt kan man jo sige at den er billig, er sikkert ganske udmærket til
tekstbehandling, og så ser den ganske nydelig ud.

--
mvh, Hans

Fra : Martin Petersen

Dato : 25-11-02 00:29

"Hans" <fast@NOSPAM2night.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
site,
> så mon ikke den ligger i den høje ende d.v.s. >25mS.

Der står faktisk 35 ms... På med brillerne

> Omvendt kan man jo sige at den er billig, er sikkert ganske udmærket
til
> tekstbehandling, og så ser den ganske nydelig ud.

Enig.

- Martin

Fra : / / dentro / /

Dato : 25-11-02 23:15

> [...]

til
| tekstbehandling, og så ser den ganske nydelig ud.

Hvad kommer det til at betyde hvis man spiller?

/ / dentro / /

Fra : Hans

Dato : 25-11-02 23:22

/ / dentro / / wrote:

> Hvad kommer det til at betyde hvis man spiller?

De bevægelige objekter vil trække spor efter sig, og billedet virker
generelt uklart.

Kender du ikke den hvor man står og vifter med en stjernekaster?

--
mvh, Hans

Fra : / / dentro / /

Dato : 26-11-02 16:27

"Hans" skrev i en meddelelse news:aru7r7$i6q$1@sunsite.dk...

| De bevægelige objekter vil trække spor efter sig, og billedet virker
| generelt uklart.
|
| Kender du ikke den hvor man står og vifter med en stjernekaster?

Jo det kender jeg godt. Er effekten meget forstyrrende, eller er det
til at leve med når man spiller? Jeg spiller nemlig generelt ikke SÅ
meget computer, men når jeg endelig gør, så er det ofte hurtige FPS
spil.
Altså er det en cm, ½ cm, elller en mm at der kommer motion-slør?

Er der nogen der kan tage et billede af effekten med et digitalkamera?
:)