Luk Vindue i frame
Fra : Henry Lerche \(Lerch~

Dato : 03-03-01 15:14

Hej

Jeg har et frameset som åbner i en rude for sig selv eller full-screen og
vil gerne høre om nogen ken der til en måde hvor jeg kan lave en lukke
funktion så hele vinduet med framen lukker.

normalt kan man jo lukke en rude med følgende :
<FORM ACTION="javascript:self.close()" NAME="Close"><INPUT TYPE="image"
VALUE="Luk Vinduet" SRC="system/luk.gif"
ONCLICK="self.close()"></INPUT></FORM>

Men det virker ikke når ruden indeholder frame ...

Henry Lerche

Fra : Henry Lerche \(Lerch~

Dato : 03-03-01 16:05

Ups jeg fandt sørme et svar i et indlæg fra 21-02-01 overskriften var blot
ikke ret sigende,
skulle nogen have et script som også virker fuldt ud i Netscape ville det
være helt fint

Fra : Claus Schmidt

Dato : 03-03-01 16:35

"Henry Lerche (LercheWeb)" ::
> Ups jeg fandt sørme et svar i et indlæg fra 21-02-01 overskriften var blot
> ikke ret sigende,

-sigter du mon til "Luk vindue med knap" ?

> skulle nogen have et script som også virker fuldt ud i Netscape ville det
> være helt fint

-i det omtalte svar angives: parent.close()

close er svjv. en egenskab ved window, så måske vil det
hjælpe at tilføje dette, altså: parent.window.close()

-jeg skal ikke kunne sige om det hjælper med sikkerhed,
det er et rent gæt, men prøv engang.

--
[claus]

Fra : Jakob Andersen