Ren maskine fra server
Fra : Claus Lund

Dato : 03-03-01 14:46

Er det muligt at downloade en "ren maskine" fra server til pc. Jeg mener at
slette alt på pc og downloade en færdig konfiguration dertil fra serveren.

Kan man brænde en form for backupcd ligetil at boote på, for derefter at
kopiere en ren konfiguration ind på HD.
Jeg ved godt at sidstnævnte ikke er til denne gruppe, men det er for mig en
del af samme problemstilling så skidt pyt.

Venlig hilsen
Claus

Fra : Fie & Christian

Dato : 04-03-01 11:32

"Claus Lund" <claus-lund@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> del af samme problemstilling så skidt pyt.

Hej Claus

Der finders forskelllige produkter som kan det du taler om,
Personligt har jeg prøvet 2: Norton Ghost & Imagecast begge programmer er 2
sider af sammen sag, de kan begge Boote på en diskette for få fat i serveren
via netkortet, derefter kan den "rene" maskine gendannes direkte fra server.
Der skulle vist også være mulighed for at oprette bootcd´er med begge
programmer, så du laver en recoverycd til din maskine.

Mvh

Christian

Fra : Claus Lund

Dato : 05-03-01 19:58

Tak for svarene også til de der sendte direkte til mig.
Claus