Indsats til badekar?
Fra : Tomaten

Dato : 24-11-02 16:56

Jeg har ladet mig fortælle at man kan få en indsats til at lægge oven i sit
badekar. Mit badekar er grønt og jeg vil gerne have det hvidt i stedet. Så i
stedet for at skulle til at brække det hele ned og installere et nyt hvidt,
så skulle man kunne få en hvid indsats til at lægge oven i det gamle. Har
nogen hørt om det, og i så fald: er det godt og hvor kan man købe det?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - ny version!
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside?

Fra : zigge

Dato : 24-11-02 17:57

"Tomaten" <flash@it.dk> wrote in message
Har
> nogen hørt om det, og i så fald: er det godt og hvor kan man købe det?

Jeg har ikke lige hørt om en indsats - men du kan få malet det med en
speciel maling... Kan ikke lige huske hvilket firma :-/
Men de gør det for dig og giver garanti på arbejdet.

//zigge

Fra : Søren

Dato : 25-11-02 17:12

> [...]
> så skulle man kunne få en hvid indsats til at lægge oven i det gamle. Har
> nogen hørt om det, og i så fald: er det godt og hvor kan man købe det?

Hvis du husker at lukke vandet ud, bliver det ikke grønt. [fnis]

Fra : Tomaten

Dato : 25-11-02 18:51

"Søren" <madklub@fjernwanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du husker at lukke vandet ud, bliver det ikke grønt. [fnis]

Undrede mig også over at det er mørkegrønt i bunden, og så bliver det lysere
jo tættere man kommer på kanten ...