Maling af vandhane ??
Fra : Per Kyhn

Dato : 24-11-02 15:49

For 12 år siden syntes vi at det var smart at få monteret hvide vandhaner i
køkken og bad.
Men nu er vandhanen i køkkenet temmelig skrammet.
Er der nogen som har erfaringer med at slibe/male vandhaner ?
Kan man overhovedet det ?

Med venlig hilsen
Per Kyhn

Fra : S.A

Dato : 24-11-02 16:38

> [...]
> Men nu er vandhanen i køkkenet temmelig skrammet.
> Er der nogen som har erfaringer med at slibe/male vandhaner ?

Hej Per..kan det overhovedet betale sig efter 12 år.! Et hurtigt kig
på: http://www.harald-nyborg.dk/ bestil 6597 kr. 279.- for et nyt
batteri. Jeg kan personligt stå inde for kvaliteten. Jeg satte disse
batterier op i en institution for ca. 5 år siden, og de virker stadig
perfekt. S.A