Grandhøjen - Nykøping Sj.
Fra : Daniel Jørgensen

Dato : 24-11-02 11:45

Hej

Er der nogen her i gruppen, der kender til forholdene på den private
institution Grandhøjen i Nykøbing Sj?

Det er et bofællesskab for unge mennekser med psykiske problemer o.l.
Det er eftersigende landets største private institution, men der
findes umiddelbart ingen oplysninger om stedet på internettet.

hilsen
Dannny

Fra : Sverre Stokke

Dato : 24-11-02 13:26

dbj34@hotmail.com writes:
> [...]
>Det er eftersigende landets største private institution, men der
>findes umiddelbart ingen oplysninger om stedet på internettet.
Jo da, hvis du staver det rigtigt

http://www.granhojen.dk/granhoej.html

Hilsen Sverre.

Fra : Lykke Andersen

Dato : 04-02-03 22:51

hej Daniel

grandhøjen er inst. der breder sig over hele byen.

vi oplever ingen problemer med brugerne heromkring.

men jeg ved, at grandhøjen pt er et emne der er taget op i regeringen.
tidligere brugere henvendte sig, da de følte sig arbejds-misbrugte.
hvilket inst.leder ikke ser noget galt i.

forholdene på "hjemmeplan" kan jeg ikke udtale mig om, men vil du gerne vide
mere,
vil jeg gerne oplyse dig privat om nogle kontaktpersoner