MS Windows
briani 27239
win 98 DK update
Fra : Anne Hauberg

Dato : 22-11-02 23:52

Hej ....

Jeg har en bærbar med win 98 DK, som skal have installeret noget af service
pakke 1, da jeg har købt et USB Flash disk, som ikke kan installeres uden
den omtalte opdatering.
Jeg kunne bare gå på nettet under microsoft - softwaren er original, men min
bærbare pc'er er ikke tilkoblet nettet, og microsoft lader ikke een download
opdateringen uden at opdateringen installeres samtidig på den pc man sidder
på - så jeg kan ikke gemme opdateringen og flytte den over til min bærbare.

På nette har jeg fundet opdateringen til win 98 til download - fylder ca. 1
mb - men som skrevet i emne, er min windows version dansk - og efter flere
timer har jeg opgivet at finde en opdatering på dansk, som jeg kan hente ned
og gemme.
Håber at en af jer kan hjælpe...

På forhånd tak,

HF

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 23-11-02 01:35

prøv at ringe til MS og få en CD sendt
Servicepacks kan bestilles via Microsoft Direct Service telefon 44890190
(tryk 3 i menuen).
Hilsen
Bc

---

Fra : Madsen

Dato : 23-11-02 02:42

Anne Hauberg skrev:

> [...]
> dansk - og efter flere timer har jeg opgivet at finde en
> opdatering på dansk, som jeg kan hente ned og gemme.

Hvad er det for en opdatering du skal have fat i?

Madsen.

Fra : Anne Hauberg

Dato : 23-11-02 12:09

"Madsen" skrev i en meddelelse

> Hvad er det for en opdatering du skal have fat i?

Den download på engelsk jeg fandt, har følgende beskrivelse og fylder 1.04
mb. Jeg går ud fra at det er den opdatering jeg skal have, da den opdaterer
noget omkring USB enheden.

Description
This download will install some of the updates and fixes available in
Windows 98 Service Pack 1. It includes an Active Accessibility update, USB
updates that resolve connection and data transfer issues, networking
updates, and several other fixes and updates. Also included is an update
that will fix the bug that caused a Windows 98 computer to hang after 49.7
days of continuous operation.

Alt i alt, skal jeg vel have fat i service pakke 1, eller dele af den!

Mvh - og god weekend

FH

Fra : Madsen

Dato : 23-11-02 16:21

Anne Hauberg skrev:

> Alt i alt, skal jeg vel have fat i service pakke 1, eller dele af
> den!

Det ser ud til at man kan hente den via Windows Update Catalog.
Her kan jeg i hvert tilfælde hente den fra. Det smarte ved Windows
Update Catalog er at du kan hente opdateringer til senere brug.
Jeg sidder f.eks. med WinXP, men kan snildt hente en opdatering
til Win98 hvis jeg skulle få lyst til det.

Da jeg ikke ved om du kan bruge Windows Catalog på Win98 har
jeg hentet opdateringen til dig. Den er på dansk og kan hentes her:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/win98/opdatering.zip> (1 MB).

Det er denne opdatering som befinder sig i ovenstående *.zip-fil:
<http://download.windowsupdate.com/msdownload/update/v3/static/rtf/da/765.htm>

Madsen.