Ondt i missen / ældre kvinde
Fra : Peter Martyn

Dato : 22-11-02 15:47

Har igennem et stykke tid haft (har) et sex-forhold til en lidt
ældre kvinde. Hun har vist ikke fået meget siden
hendes man døde for 4-5 år siden indtil jeg ankom.

Anyway. Vores problem er, at når jeg skal op i hende, gør
det ondt i hendes fisse. Jeg kan sagtens stikke en finger op
uden det gør av, men 2 fingre går ikke. Pikken kan komme
ca 2-3 cm op..så er det slut. Vi bruger noget glidecreme men
det har ikke hjulpet. Hun kan også godt lide at få den 2eren,
det er sådan set også fint nok, men jeg vil foretrække missen.
Ellers er der ingen problemer.

Hvad kan det være ?

Jeg mener selv at det er et spørgsmål om tilvæning. Når
fissen ikke har være brugt i så lang tid skal den "køres til".

Hun vil ikke gå til lægen

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-11-02 23:12

"Peter Martyn" <Jodle-Kongen@ofir.dk> wrote in message

> Har igennem et stykke tid haft (har) et sex-forhold til en lidt
> ældre kvinde. Hun har vist ikke fået meget siden
> hendes man døde for 4-5 år siden indtil jeg ankom.

Du er helt sikker på, at det ikke vare _hende_, der døde?

> [...]
> uden det gør av, men 2 fingre går ikke. Pikken kan komme
> ca 2-3 cm op..så er det slut. Vi bruger noget glidecreme men

Der kan du bare se: Det _var_ jo hende, der døde...

> Hun kan også godt lide at få den 2eren,
> det er sådan set også fint nok, men jeg vil foretrække missen.

Den lugter bedre?

> Ellers er der ingen problemer.

Næ, de har jo alle dage været meget tolerante inde på retsmedicinsk, eller
er det inde på Teilum, I mødes?

> Hvad kan det være ?

Hun mangler et skud formalin i missen?

> Jeg mener selv at det er et spørgsmål om tilvæning. Når
> fissen ikke har være brugt i så lang tid skal den "køres til".

Tja, alt godt har jo en ende. Intet varer evigt og selv velkonserverede
misser rådner med indtørring til følge. De kan sjældent gøre rigtig våde
igen (har jeg hørt), med mindre man "snyder" lidt, f.eks. med et par skiver
god svine- eller - hvis du vil forkæle dig selv med lidt luksus - kalvelever
(begge typer kan varmes forsigtigt i mikroen først, så er det næsten som den
ægte vare, men det ved du jo nok godt i forvejen). Bruger du levertricket,
så husk at skifte leveren jævnligt, da den ikke er egner sig så godt til
konservering. Og nej, du tager skam ikke skade at tilberede et lækkert
måltid af den brugte og nu dejlig møre lever ved at smide den på en pande
vendt i lidt mel. Serveres bedst med nye kartofler og bløde løg. Bon
appetit!

> Hun vil ikke gå til lægen

Hun kan da ikke gå selv. Du må selv tage kadaveret på skulderen (smid hende
evt. først i en sort skraldesæk, hvis du ikke vil vække al for megen
opmærksomhed) og bevæge dig ned til lægen. Har du en en trailer, så kan du
jo passende bruge den til transporten. Jeg vil dog anbefale dig at gå til en
velkvalificeret konservator i stedet for til en læge. Prøv én af dem inde
fra Zoologisk Museum. De skulle være rigtig gode til døde dyr, og der må din
"mis" jo naturligt høre hjemme. Få dem lige til at tage et hurtigt kig på
din pik, nu du alligevel er der; det kan jo være, den også lige trænger til
en hurtig overhaling.

Held og lykke med projektet og lad os nu endelig høre, når der sker nyt i
sagen.

--
-Jens B.

Fra : Mettemusen

Dato : 24-11-02 00:23

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in

> Du er helt sikker på, at det ikke vare _hende_, der døde?

) LOL

> [...]

) LOL

> Held og lykke med projektet og lad os nu endelig høre, når der sker

Glæder mig også )

Det værste er nok at de fleste sække her passer ind i den ældre dames
forløb.

Fra : Peter Martyn

Dato : 24-11-02 18:10

Hej Bruun,

Tak for dit dejlige indlæg og især for den grundige besvarelse
af mit problem med min elskerindes fisse .

Kadaveret er nu ret velholdt *selv* når man tager hendes alder:
54 år, i betragning.

Vores problem er løst takket være dig. Det dér med formalin
havde vi ikke så meget løst til. Istedet lavede jeg en blanding af:
Brillerens (kan købes som onsdagstilbud i Aldi), Repair( creme
til tør hud) og 2 x æggehvide minus blommen. Hældte det op
i en kanyle. Pressede den op i fissen og tømte indholdet. Hérefter
skete penetrationen uden problemer....og til begges fornøjelse.
Det var faktisk lidt kinky !

Det med sex med en afdød har min onkel være inde på i denne
gruppe. Skrev flere indlæg om dette emne under dette pseudonym:
"Hr. BrandVarm". Min onkel har faktisk meget stor erfaring inden
for dette emne. Læs :

Message 1 in thread
Fra:Hr. Brand Varm (Syrebassen@forum.dk)
Emne:Sex med et lig.

View this article only
Nyhedsgruppe:dk.snak.seksualitet
Dato:1998/11/14

Goddag,

Ja, jeg må indrømme det enme interessere mig lidt.
Jeg håber ikke dette fornærmer nogle af de ærede
læser af denne gruppe.
Nuvel, der er mennesker af begge køn der har omgang
med afdøde. Jeg læste for nyligt, i et seriøst tidsskrift,om en
mand, på motorcykel, der kørte rundt med sin afdøde far.
De var endda på cafe sammen.
Man kunne forstå på sønnen, at de havde "hygget sig" !!

Hvor mange i denne nyhedsgruppe har erfaring med
sex med en afdød?
Her tænker jeg på folk inden for ældreforsorgen, kirkegårds-
betjente,hjemmehjælpere og andet godtfolk der har muligheden
for omgang med lig.

HjertLIG hilsen
Hr. Brand Varm

og næste indlæg:

Search Result 1
Fra:Hr.Brand Varm (Syrebassen@forum.dk)
Emne:Sikke en respons !!
Original Format
Nyhedsgruppe:dk.snak.seksualitet
Dato:1998/11/15

Godaften,

Jeg er lige kommet tilbage fra en hyggelig søndag,hvor
konen og jeg var ude og gå en dejlig tur i Ballerup og omegn.
Det er dejligt at komme på landet. Vi besøgte også en lille be-
beværting og indtog at par kolde øller.Ja, det trækker ud når
man sådan sidder og hygger sig.

Jeg må understrege at jeg ikke kender denne Hr. Flommesen og
såvidt jeg kan forstå på min kones snøvlen, har hun heller ingen
kendskab til den omtalte person.

Angående lig: Jeg må på det kraftigste understrege at jeg på
ingen måder føler mig tiltrukket af sådanne.

Nå da da...nu tror jeg sørme konen vil ha` sex. Så er bare med at
ryge på hende inden hun falder i søvn.

Hej så længe. Rigtig god søndag.

Venlig hilsen Hr. Varm

Min onkel lavde mange indlæg omkring nekrofili så det må ligge
lidt i blodet.

mvh peter

Fra : Peter Martyn

Dato : 24-11-02 18:20

et mail fra een der kender onkel:

Message 1 in thread
Fra:Benny Flommesen (BennyF@hotmail.com)
Emne:Ang. Hr. Brand Varm

Dato:1998/11/14

Hej,

Jeg kender "Hr. Brand Varm" og især hans dejlige kone, da
vi har arbejdet i samme virksomhed i en periode.

Jeg har mødt ham ved flere lejligheder til diverse firma-fester og
kan hermed slå fast at manden *er* nekrofil. Hans rigtige navn
er selvføgelig ikke Brand Varm, men det snerper der hen ad.
Sidst vi var sammen,det var under lidt mere private forhold,fandt
jeg ud af hvor hans interesser gå henad. Det var under en samtale,
hvor jeg omtalte min afdøde farmors sørlige afsjælede legemes
beliggenhed, at Hr. Varm`s viste mere end almindelig interesse for
hvor og i hvilken tilstand min farmor var i.
Efter at have fortalt ham hvornår hun var død forsvandt Hr. Varm, han
skulle på toilettet, sagde han. Hvorefter vi hørte en bil starte ude på
Vibe Allè. Vi så ham ikke mere den aften!!.

Et par dage efter blev jeg ringede op, at min farmors lig havde været
udsat,som de sagde,for en utilstædelig behandling. Det var Hr. Brand
Varm er jeg sikker på.

Nå...men jeg må løbe. Aftensmaden er klar.

hilsen Benny