LYDPROBLEMER.....
Fra : Jane Mark

Dato : 21-11-02 21:26

Vil lige sige jeg er NYbegynder.... *S*

Hvis jeg nu sætter lyden ind i flash og laver mit dokument til 25 frames...
så tænker jeg... ok.. jeg vil have 50 frames... men så sker der altså også
noget med udseendet af lyden... den bliver længere, selvom lyden spiller
ens... Så er det jo ikke til at se, hvor den vitterligt stopper...?

Håber der er nogen der forstår hvad jeg mener

MVH

Jane Mark

www.janemark/janemark

Fra : Bo Dudek

Dato : 21-11-02 21:34

[...]

>Håber der er nogen der forstår hvad jeg mener

undskyld, men jeg forstå hverken dette indlæg eller dit forrige.. kan
du prøve med nogle andre ord??

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk
http://www.bodudek.dk/cd (dsl or faster conn. only)

Fra : Jane Mark

Dato : 21-11-02 23:03

Jeg har løst problemerne...

*S*

Jeg ved jeg ikke er god til at forklare mig...

Jane

Fra : Jan Thorup

Dato : 25-11-02 19:56

Jane Mark wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> [...]
> ens... Så er det jo ikke til at se, hvor den vitterligt stopper...?
>
> Håber der er nogen der forstår hvad jeg mener

Prøv engang at kigge på indlægget "Har brug for hjælp til lyd på min
hjemmeside"

Hvis det ikke er sådan noget du har problemer med - må vi prøve igen.

MVH Jan

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jane Mark

Dato : 25-11-02 21:11

Tak for hjælpen... Vel skrevet.. *S*

Jane Mark

www.janemark.dk

(kig lige hjemmesiden om flash-movien hakker)