Faver
Fra : Lars Schram

Dato : 21-11-02 21:13

Hej

Er der nogen der ved, hvordan man henter en farve fra et tekst dokument ind
i Flash

Lars

Fra : Bo Dudek

Dato : 21-11-02 21:33

>Er der nogen der ved, hvordan man henter en farve fra et tekst dokument ind
>i Flash

fra et textdokument?? en skriftfarve?? baggrundsfarve?? har du ikke
den hexadecimale kode?? ellers hent dette lille fixe program::

http://www.wi2600.org/mediawhore/nf0/defcon_archive/MATTHACK/WEBDEVELOPMENT/PIXEL_COLOR/

som er yderst nyttefuldt til at hente farver alle steder fra :)

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk
http://www.bodudek.dk/cd (dsl or faster conn. only)

Fra : Lars Schram

Dato : 21-11-02 21:58

det er fra et textdok med en hex kode til et MC med en farve der skal skift
når flash loader

Fra : Bo Dudek

Dato : 22-11-02 08:21

> det er fra et textdok med en hex kode til et MC med en farve der skal skift
> når flash loader

ok.. er ikke helt sikker på, at jeg forstår det.. men nuvel :) men du kan ikke
umiddelbart sætte en baggrundsfarve i et MC, men du kan lægge en box som har
den rette farve (tegn en firkant!)..

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk
www.bodudek.dk/cd

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Schram

Dato : 30-11-02 20:36

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Man kan få en farve til at skifte efter en hex kode i et tekst dok

Lars