Ups!!!
Fra : Brian Olsen

Dato : 21-11-02 18:57

den er helt gal. lige nu er jeg sådan lidt på herrens mark.
jeg har opdaget at jeg har glemt min p-pille i går (jeg trorde faktisk jeg
havde husket den) og jeg vidste jeg havde glemt den i dag, men kom for
hurtigt ud af døren i morges da jeg skulle have terminsprøve på
handelsskolen.
kæresten og jeg havde sex da jeg kom hjem. det var godt det var det skam,
men hvad med pillen???

jeg skal til lægen det er sikkert, men kan det vente til i morgen???
jeg bor på landet og har ingen mulighed for at komme ind til byen i
eftermiddag/aften.

det er virkelig noget lort

Naja

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 21-11-02 19:28

"Brian Olsen" <tojdyr@mail.dk> skrev i en meddelelse
> jeg skal til lægen det er sikkert, men kan det vente til i morgen???

Hej Naja!

Mht. det med at glemme sin P-pille, så er der nogle tricky regler.
Det er vidst noget med at hvis der er mere end 7 piller tilbage i pakken, så
skal du tage pillen fra i går hurtigst muligt + tage din sædvanlige pille i
aften (hvis det er der du tager den) - så skal du derefter tage hul på en ny
pakke når din nuværende pakke er brugt op UDEN at holde de 7 dages pause!

Hvis der er MINDRE end 7 dage tilbage, så skal du stoppe med at tage
pillerne og holde din sædvanlige pause NU!!

Mht. lægen, så kan han sikkert bekræfte mine info (jeg har selv haft snakket
med min læge om det bare for at være sikker mht. min kærestes piller)

Fortrydelses piller kan tages inden for 72 timer efter I har haft sex, men
jeg ved sku ikke hvordan det fungere når man tager P-piller samtiddigt!

Mit råd er (inden du gør noget andet) er at kigge på www.netdoktor.dk og se
om du ikke kan finde det jeg snakkede om med de 7 piller tilbage (mere /
mindre) og så tage til lægen i morgen!

/ Jonas M. Nielsen

Fra : Nette

Dato : 21-11-02 23:21

"Brian Olsen" wrote
> [...]
>
> jeg skal til lægen det er sikkert, men kan det vente til i morgen???
> jeg bor på landet og har ingen mulighed for at komme ind til byen i

Hej naja
Da jeg havde en upser for nogle år siden, ringede jeg til lægen, for at få
fortrydelsespiller.
Sekretæren rådede mig til at tage to ppiller med det samme og to piller igen
12 timer efter. Det skulle virke på samme måde som fortrydelsespillen.

Men ring til din læge elller til vagtlægen og hør om det også gælder når du
tager ppiller til daglig.

Nette

Fra : kuk

Dato : 24-11-02 15:28

"Brian Olsen" <tojdyr@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3ddd1e86$0$192$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> det er virkelig noget lort
>

> Naja

"lort" så har den nok været i det forkerte hul! Hvis du er gravid på den måde kommer der nok en lille skiderik

Fra : Hjernebark

Dato : 20-12-02 22:38

> "lort" så har den nok været i det forkerte hul! Hvis du er gravid på den
måde kommer der nok en lille skiderik

Ja, der kan ske det underligste - hva' med ham der josef, der blev bildt ind
at det var helligånden - dum må hn ha været!