3310 som politscanner
Fra : Martin

Dato : 21-11-02 14:52

Jeg har hørt at man skulle kunne få en besked når der var en politiscanner i
radius af 1,5 km - hvordan?

Fra : Allan Knudsen

Dato : 21-11-02 15:17

"Martin" <ztorm@accuracy.dk> wrote in

> Jeg har hørt at man skulle kunne få en besked når der var en
> politiscanner i radius af 1,5 km - hvordan?

Der er tale om en sms tjeneste, der er ikke en politiscanner i din
telefin.

--
Mvh Allan Knudsen

www.sim-city.dk Oplåsning af mobiltelefoner.

Fjern 1234 fra e-mail adressen.

Fra : Morten

Dato : 21-11-02 15:55

Hej..

Du kan bla tilmelde dig det her:

http://www.mobiltoner.dk/fotovogn.asp

Har tilmeldt mig det, og det virker godt.. Er har da været udsat for at der
ikk var nogle der havde set den og ringet ind. Så ringet ind og sagde at jeg
havde set den..