Kan I anbefale en god tømrer i Aalborg ?
Fra : Niels Madsen

Dato : 20-11-02 13:22

Hej

Kan I anbefale en god tømrer i eller nær Aalborg ?
Helst en som laver et pænt stykke arbejde uden at
det koster mig både en arm og et ben.

Jeg har lige købt et hus og der er nogen døre og
vinduer som trænger til at blive skiftet ud, men da
jeg aldrig har haft brug for en tømrer tidligere vil jeg
lige høre om nogen her i gruppen har nogen gode
råd at dele ud af.

På forhånd tak

mvh Niels M

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 20-11-02 13:41

Niels Madsen <nmadsen@nomail.nospam.nowhere> writes:

> Kan I anbefale en god tømrer i eller nær Aalborg ?
> Helst en som laver et pænt stykke arbejde uden at
> det koster mig både en arm og et ben.

Der er en tømrer i Nørhalne, som mine forældre altid har brugt og
været rigtig god tilfreds med. Han hedder Ernst Pedersen og har
telefonnummer 98268513. Han er en af dem der faktisk kommer til tiden
og har tingene færdige til tiden.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.triane.dk, juletræer, dekorationsmateriale og julebutik

Fra : Niels Madsen

Dato : 20-11-02 20:16

On 20 Nov 2002 13:41:14 +0100, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrote:

>Der er en tømrer i Nørhalne,

Tak for forslaget. Jeg kigger på det.

mvh Niels

Fra : Janner

Dato : 20-11-02 19:12

"Niels Madsen" <nmadsen@nomail.nospam.nowhere> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Kan I anbefale en god tømrer i eller nær Aalborg ?
> Helst en som laver et pænt stykke arbejde uden at
> det koster mig både en arm og et ben.

Kan varmt anbefale Tømre mester Jacob B Olesen Aalborg Telefon 20704080 , de
laver et kanon stykke godt arbejde og er nogen meget flinke gutter. De er
kun 2 i firmaet så der kan være lidt vente tid ... men det er det hele værd.
Se evt. på http://www.jacobolesen.dk/

Mvh.

Jan

Fra : Niels Madsen

Dato : 20-11-02 20:17

On Wed, 20 Nov 2002 19:12:02 +0100, "Janner" <jan@tjaaa.dk> wrote:

>Kan varmt anbefale Tømre mester Jacob B Olesen

Tak for tippet. Jeg prøver at give ham et ring.
Og så endda et firma kun et par hundrede meter
væk. Det ku næsten ikke være nemmere.

mvh Niels

Fra : Janner

Dato : 20-11-02 22:41

> Tak for tippet. Jeg prøver at give ham et ring.
> Og så endda et firma kun et par hundrede meter
> væk. Det ku næsten ikke være nemmere.
>
> mvh Niels

Nej vel he he