fra weekend ved "Gudrun"
Fra : Skawdiver

Dato : 20-11-02 11:32

Så har jeg lavet en lille side med lidt fotos fra week-end'ens tur til
Norge.

Dem som har interresse er velkomne til at kikke forbi.

http://www.skawdiver.dk/mandal.html

Med venlig hilsen / Sincerely Yours
Hans Chr. Andersen
www.skawdiver.dk

Fra : Nikolaj Østergaard J~

Dato : 20-11-02 16:09

hvordan har du fået din dykkerprofil kopieret over i et grafik-program ? har
du printet den ud og scannet den ind igen eller ???

såvidt jeg ved kan man ikke copy-paste i suuntos divemanager !!!

nøj

Fra : Jan Richardy

Dato : 20-11-02 16:11

"Nikolaj Østergaard Jensen" <nik@mobilixnet.dk> wrote in message
> [...]
> du printet den ud og scannet den ind igen eller ???
>
> såvidt jeg ved kan man ikke copy-paste i suuntos divemanager !!!

Nu kender jeg ikke programmet, men hvis man kan se det på skærmen, kan man
dumpe det via "Print Scrn" (knappen over "insert"). Den tager hele skærmen
som en bmp eller lignende og denne kan pastes over i f.eks. Photoshop eller
word.

---

Jan Richardy

Online portfolio & CV
http://www.richardy.dk

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 20-11-02 16:12

Jan Richardy wrote:
> [...]
> kan man dumpe det via "Print Scrn" (knappen over "insert"). Den tager
> hele skærmen som en bmp eller lignende og denne kan pastes over i

ALT+Prtsc giver dig et dump af den aktive app.

Fra : Nikolaj Østergaard J~

Dato : 20-11-02 17:03

cool - det burde jeg nok have vist

Fra : Skawdiver

Dato : 20-11-02 17:16

Jeps det er måden at gøre det på !

Fra : Sky-diver.dk

Dato : 20-11-02 21:00

Ellers findes der diverse programmer til dette: HyperSnap og SnagIT.

Sky

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 21-11-02 15:23

Sky-diver.dk wrote:
> Ellers findes der diverse programmer til dette: HyperSnap og SnagIT.

og det er fuldstændig overflødigt når man kan trykke ALT+Prtsc på alle
windows maskiner..

Fra : Sky-diver.dk

Dato : 22-11-02 04:58

> og det er fuldstændig overflødigt når man kan trykke ALT+Prtsc på alle
> windows maskiner..

Ikke helt enig, da man også kan bruge disse til at cappe fra "live"
billeder.