e-smith server
Fra : Tim Birk

Dato : 20-11-02 09:30

Hej.

Er der nogle der kan hjælpe mig med dette?
Hvad er det man skal skrive i sin web-browser for at kunne få adgang til
smith?

Kan man ændre på konfig. efter at man har taget den ibrug. Jeg tænker på med
hensyn til at mirror hardiske.

/Tim

Fra : Søren Steinmetz

Dato : 20-11-02 09:59

"Tim Birk" <isotek@isotek.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Er der nogle der kan hjælpe mig med dette?
> Hvad er det man skal skrive i sin web-browser for at kunne få adgang til
> smith?

http://*servernavn*/server-manager

log på med admin og dit pass dertil.

Om du kan ændre hd status omkring mirro ved jeg ikke, har aldrig prøvet det.

Hygge
Søren

Fra : Jan Birk

Dato : 20-11-02 11:45

> Er der nogle der kan hjælpe mig med dette?
> Hvad er det man skal skrive i sin web-browser for at kunne få adgang til
> smith?

http://IP-NUMMER/server-manager/

/Jan

Fra : Steffen Fog Sørensen

Dato : 20-11-02 12:16

Hvis du bevarer den disk med Boot-Sektor, skulle du kunne nedtage raid, og
boot på den ene disk alene!

Har ikke prøvet, så det er på eget ansvar

/ Steffen

Fra : P og T

Dato : 20-11-02 12:23

> Kan man ændre på konfig. efter at man har taget den ibrug. Jeg tænker på
med
> hensyn til at mirror hardiske.
>
> /Tim

Du skal vælge RAID når du installerer