Mærkelige Mails
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 02-03-01 20:41

Okay, ved faktisk om jeg er i den rigtige gruppe, men smid mig gerne i den
rigtige retning hvis det er OK?

Jeg har indenfor de sidste par uger modtaget mails som faktisk har været
anonyme, den ene kunne jeg i properties se at den var sent til mig, men ikke
igennem hvad, den indeholdte iøvrigt en exe-fil, så den røg over højre
skulder, skulle selfølgelig have gemt headeren, men man er jo lidt paranoid,
om ikke andet bliver man det.
Fordi idag modtog jeg en fuldkommen blank mail, ingen header, intet at se
overhovedet, og nu begynder jeg at klø mig lidt i nakken, hvodan dælen kan
jeg modtage noget der er blankt.

Håber en eller anden kan rette mig ind på et spor.

Hilsner

Kim J.

Fra : Systemx

Dato : 03-03-01 14:26

hvis man spoofer en host og lader være med at skrive noget overhovedet
bliver det en helt blank email ... dvs der er formentlig nogle som vil ind
på din comp. du kan finde mange txt filer på internettet om det "email
spoofing" bla. på www.2600.dk .......Man kan dog altid se i headeren hvor
den er spoofet fra og så er det jo bare at ringe til din udbyder og forklare
dem det, få fat i logfilerne fra ham der er blevet spoofet fra ....

Kim Jørgensen <k7@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:YGSn6.14644$dD.672607@twister.sunsite.dk...