Tastatur genveje
Fra : luke

Dato : 20-11-02 08:34

Hej Gruppe

har i mange år kørt med en DK udgave af Word, men forskellige årsager gør at
jeg nu skal køre en UK version.

så hvordan får jeg (nemt) tastatur genvejene fra at være;

Ctrl + B (fed skrift - UK)

til at være;

Ctrl + F (DK) samt alle de andre genveje

Config;
WinXP - uk
Office - uk

thx in advance.....

Fra : Jan Kronsell

Dato : 20-11-02 09:55

"luke" <hw125@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ctrl + B (fed skrift - UK)
>
> til at være;
>
> Ctrl + F (DK) samt alle de andre genveje

Du skriver ikke hvilken Office -uk version, men hvis det er 2000 eller XP
kan du købe en Multilanguage Pack. Så kan du selv vælge sprog til menuer og
genveje (men så vidt jeg husker kun sammen). Ellers skal du nok i gang med
at rette alle genvejene manuelt - og der er mange.

Hilsen
Jan

Fra : pre

Dato : 20-11-02 09:19

MS har "udgivet" utallige lister over genveje (på Engelsk). Kik på
OfficeUpdate. Svjh. ligger der også en begavet tabeludgave hos MVP´
erne: http://www.mvps.org/

© pre 2002