Url finder
Fra : Anders Lund

Dato : 19-11-02 21:40

Jeg kan umuligt være den første det står med dette problem. Jeg har brug for
en god funktion til at finde urls i en tekst og lave dem om til links. Jeg
har en fra activeserverpages.dk men det er ikke inponerende, og jeg syntes
ikke jeg gider lave en selv, især når der helt sikkert er andre der har
gjort det.

Er der nogen der kender en god funktion?

Anders Lund
Anders@zaimGED.dk
Fjern geden fra min signatur!

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 19-11-02 22:30

Anders Lund wrote :

> [...]
> inponerende, og jeg syntes ikke jeg gider lave en selv, især når der
> helt sikkert er andre der har gjort det.

måske kunne du starte med at fortælle lidt om, hvilken funktion du har fra
activedeveloper.dk . Jeg har en metode liggende, men hvis det er den samme
som du allerede har, så er der jo ingen grund til at sende den.

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk