TDC Netexpress og Fastnet tvang??
Fra : Thomas Jensen

Dato : 19-11-02 21:29

Hej,

Jeg har hørt at der er rettet henvendelse til TDC om at det ikke længere er
lovligt
for TDC at forlange at jeg skal have dem som fastnet operatør, for at
beholde mit netexpress.

Nogen der har lidt info omkring dette?

MEGET gerne et link med info...

Mvh
Thomas

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 19-11-02 23:20

"Thomas Jensen" <tgsj@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> lovligt
> for TDC at forlange at jeg skal have dem som fastnet operatør, for at

Det har efterhånden været muligt i en måneds tid. Læs mere på
http://tdcinternet.dk/artikel.php?id=41821&dogtag=t-pr-bb

--
Kasper Bøggild
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : ZipZap

Dato : 20-11-02 07:34

> Det har efterhånden været muligt i en måneds tid. Læs mere på
> http://tdcinternet.dk/artikel.php?id=41821&dogtag=t-pr-bb

Gælder det også NetExpress (Artiklen omtaler kun TDC Bredbånd)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-11-02 08:34

"ZipZap" <NoSpam_@shit.xx> skrev :

>Gælder det også NetExpress (Artiklen omtaler kun TDC Bredbånd)

Der er ikke noget, der hedder Netexpress mere, både TDC og TDC
Internet kalder det for bredbånd.

Den løsning TDC Internet sælger er den, der tidl. hed Netexpress
og linket var til TDC Internet, så det er på deres løsning det
gælder.

Fra : arc@na

Dato : 21-11-02 04:00

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote in

> Der er ikke noget, der hedder Netexpress mere, både TDC og TDC
> Internet kalder det for bredbånd.

Ja, hvis lortet kører ad helveg til, så kalder vi det bare noget andet.

arc@na

Fra : Claus P.

Dato : 21-11-02 23:08

"Kasper Bøggild" <sep02@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det har efterhånden været muligt i en måneds tid. Læs mere på
> http://tdcinternet.dk/artikel.php?id=41821&dogtag=t-pr-bb

I mindst 1 år har man da fået den besked, at man kan betale
for en acces forbindelse, som tilfældigvis koster det samme
som et abbonnement.

MVH CP