IE 6.0 kører ustabilt.!
Fra : Kim Gøtche

Dato : 19-11-02 16:15

Problem.!
Når IE 6.0 startes sker der oftest ingenting i ca. 15 - 20 sekunder.
Herefter kommer IE 6.0 frem med åbningsbiled. Mange gange står der udført -
den grønne markeringslinie i bunden er udfyldt men siden er ligesom låst
fast...! Links virker ikke. Så efter yderligere mange sekunder - kan vare
fra 10 - 30 sekunder - virker det. Herefter kan man surfe rundt for så lige
pludselig at opleve, at en side åbnes som den skal - det samme sker igen -
der står udført - men siden "låses" igen i mange sekunder - fra 10 - 30
sekunder. Jeg har prøvet at ZoneAlarm fra - også med at afinstallere, men
det bliver det ikke bedre af. Jeg anvender TDC Norman virusprogram. Dette
har jeg også prøvet at afinstallere - det bliver det ikke bedre af. Kan det
være selve forbindelsen der er knas med...?

Kim.

Fra : MisterGreen

Dato : 23-11-02 00:01

On Tue, 19 Nov 2002 16:14:36 +0100, "Kim Gøtche" <goetche@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>har jeg også prøvet at afinstallere - det bliver det ikke bedre af. Kan det
>være selve forbindelsen der er knas med...?

Den eneste umiddelbare måde at reparerer din IE6 på, er at lave et sfc
check på dine systemfiler, og det gøres på følgende vis:

(Start > kør) og her skriver du sfc /scannow.

Såfremt dette ikke virker, ja så kan du prøve at re-indstallerer den.

1: Klik på Start > Kør, skriv Regedit og klik på OK.

2: HKEY_LOCAL_MACHINE \ SOFTWARE \ Microsoft \ Active Setup \
Installed Components \ {89820200-ECBD-11cf-8B85-00AA005B4383}

Pas på for der er 2 næsten identiske.

3: Højre-klik på den streng som hedder IsInstalled og ændrer den fra 1
til 0.

4: Luk det hele ned

5: Download og indstallér din nye IE6

http://www.microsoft.com/windows/ie/default.asp

NB! Husk at hvis du ikke er helt sikker kan du lave en backup at din
regedit.

Filer-Export vælg gem som