Genvej mellem ATM og Ethernet
Fra : Tex Tofte

Dato : 19-11-02 14:23

Hejsa

Jeg har en Pro@ccess opkobling fra TDC. Jeg er lidt træt af at TDC skal have
950,00 Kr. for hver gang denne router skal omkonfigureres. Jeg har også en
ZyWall 10, som jeg godt kunne tænke mig at anvende i stedet for denne
router. Den understøtter imidlertid ikke ATM på WAN interfacet. Er der en
nem og billig løsning til hvorledes man kommer fra ATM til Ethernet, jeg vil
nemlig helst slippe for at skulle ud og købe en Cisco eller Efficient
Networks router som understøtter PPP over ATM.

På forhånd tak,

Mvh.

Tex

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 19-11-02 14:46

"Tex Tofte" <it@fredericiashipping.dk> wrote in message
> [...]
> nemlig helst slippe for at skulle ud og købe en Cisco eller Efficient
> Networks router som understøtter PPP over ATM.

Hvis du har fået P.A indenfor det sidste år burde dit modem understøtte
Ethernet.
Så skal du bare give kundeservice et ring om at du ønsker at blive
konverteret til Ethernet. Det koster noget der ligner 500kr+moms for
konverteringen.
Herefter kører den kun Ethernet og du kan bruge din ZyWall og andet
ethernetudstyr.
Hvis dit modem derimod er endnu ældre så aner jeg ikke hvad man gør , det
kan kundeservice sikkert svare dig på :)

/Dennis

Fra : KaPoW

Dato : 19-11-02 17:53

> Ethernet.
> Så skal du bare give kundeservice et ring om at du ønsker at blive
> konverteret til Ethernet. Det koster noget der ligner 500kr+moms for
> konverteringen.

Hej.
jeg har lige (i dag) fået konverteret fra den oprindelige netexpress med ATM
kort til
Ethernet.

og det skulle jeg give kr. 345,- for incl. moms

så mon ikke det er nogenlunde det samme med pro@sses ???

HJ

Fra : Tex Tofte

Dato : 20-11-02 07:06

Hej Dennis og KaPoW

Tak for svarende. Jeg vil snakke med kundeservice omkring at få konverteret
til Ethernet.

Mvh.

Tex

Fra : Jesper Dybdal