Asmatisk bronkitis.
Fra : Britta Larsen

Dato : 19-11-02 10:58

Hej NG

Min søm på 9 mdr har fået konstateret overstående for 2 gang og det var
sammen med lungebetændelse :(
Hvad kan jeg egentlig gøre for at afhjælpe hans hoste, og det foruden
medicinen?
Er der nogle steder på nettet der står noget om det?

Hilsen

Britta Larsen

Fra : Henriette

Dato : 19-11-02 11:21

Hej

Ved jo ikke hvor i landet du befinder dig, men på Nørrebro
(Birkegade/Elmegade) er der en "værkstedsbutik" hvor man kan male på keramik
m.m.
Man kunne måske lave et håndaftryk på en kop, glasere det og brænde det
(male lilledrengens hånd og sætte et aftryk på en kop, askebæger el.lign.).
Dette hjælper de med i Filurlighed, som stedet hedder.

Bare en idé

se evt. mere på www.filurlighed.dk

Henriette

Fra : Henriette

Dato : 19-11-02 11:25

Ups

ovenstående besked kom forkert - sorry

Henriette

Fra : Rikke & Brian

Dato : 19-11-02 15:32

Hej Britta.

Jeg føler med jer. Det er absolut ikke sjovt med sådan noget. Men prøv
lungeforeningens hjemmeside. Men først og fremmest undgå at han bliver udsat
for tobaksrøg - overhovedet!! Nu er han desværre så lille,at han sikkert
ikke kan finde ud af at puste bobler i vand med et sugerør, da det hjælper
på at komme af med det slim, der evt sidder i lungerne, og så hjælper det
til at han trækker vejret bedre igennem.

Hilsen Rikke.

Fra : Birdy

Dato : 20-11-02 00:09

Lad være med at lade ham sove udendørs

Birdy

Fra : Britta Larsen

Dato : 20-11-02 08:37

"Birdy" <Birdy.hylleberg@jellingnet.dk> skrev i en meddelelse
> Lad være med at lade ham sove udendørs

´
Hej Birdy

Lige den tanke der har strefet mig, men hverken de kloge hoveder i skejby
eller min egen læge eller sundhedsplejesken har nævnt noget om hvad jeg
kunne gøre for at afhjælpe ham lidt.

hilsen

Britta Larsen, der skal forbi egen læge i dag :)