Fil download i IE
Fra : Lasse Morell Pederse~

Dato : 02-03-01 16:02

Jeg kan ikke downloade mere end to filer af gangen, kan det virkelig passe -
det må da kunne ændres!! - Men hvordan?
Jeg bruger IE 5.5

På forhånd tak
Morell

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-03-01 16:48

"Lasse Morell Pedersen" <morell@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke downloade mere end to filer af gangen, kan det virkelig
passe -
> det må da kunne ændres!! - Men hvordan?
> Jeg bruger IE 5.5

unddkyld,, hvorfor ikke bruge et download program,, fx. Flashget
http://www.amazesoft.com/

Fedt downlaod program,, til optimering af download,, verdens hurtigste..
Dansk sprog..

IE er simpelhen ikke lavet til at downloade med..

Fra : Lasse Morell Pederse~

Dato : 02-03-01 17:44

Det kan ikke lade sig gøre hvis man f.eks. skal downloade fra Freedrive!

Fra : Madsen

Dato : 02-03-01 22:16

"Lasse Morell Pedersen" <morell@mailme.dk> skrev:

> Jeg kan ikke downloade mere end to filer af gangen, kan det virkelig passe -
> det må da kunne ændres!! - Men hvordan?
> Jeg bruger IE 5.5

Jeg går ud fra det er Win9x, ME eller Win2k du sidder med?
Følgende vil virke i disse versioner, men nok ikke på en Mac
eller Win3.11 ;)

Lav en fil med følgende indhold og med efternavnet *.reg :

REGEDIT4

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings]
"MaxConnectionsPer1_0Server"=dword:00000010
"MaxConnectionsPerServer"=dword:00000010

Linien med [KHEY_Current...] skal stå ud i een lang linie og
ikke ombrudt, som den måske bliver her.

Når filen er skrevet, dobbeltklikker du på den og så skulle det
gerne virke, men du skal nok lige genstarte eller logge af og på
først.

Dword-værdierne kan så ændres efter behov ved at skrive
regedit i Start => Kør og derefter finde nøglerne og ændre
værdierne.

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)